Lisa87 Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 http://www.pokerstars.se/vip/supernova/elite/ Om jag tjänat in 1m vpp's den 1a aug. Så kommer jag vara supernova tills slutet av året även om jag inte tjänar in några vpp's i aug-dec? "Gratis inträde till större turneringar"... Hur länge måste man ha varit supernova-elite för att få detta? Om jag blir supernova elite i december men inte uppnår vad som krävs i januari för att stanna som supernova elite, får jag ändå inträde? Trevlig fortsättning på det nya året Citera
PokerStars_Karl Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 Hej, Det stämmer, SuperNova och SuperNova Elite, är årsbaserade VIP nivåer och när man väl upp nåt en sådan nivå under året så har man denna status året ut, oavsett hur mycket eller lite man spelar. Om du uppnår SuperNova Elite (SNE) för ett år så får du "Gratis inträde till större turneringar"-paketet, om du blir SNE i augusti eller december har ingen betydelse för detta. Du får lov att "missa" en månad av de 6 påföljande månaderna på det nya året och kommer ändå behålla din VIP Status. Paketet utgår oavsett vilken VIP-status du har nästkommande år. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Lisa87 Postad 1 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2009 okej, låter nice Tack för ett snabbt svar Citera
weddie Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 Jag är faktiskt intresserad av att grinda upp mig till supernova, har jag plussat på spelet utöver på vägen dit så måste det vara en bra investering? Citera
gdaily Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 Jag är faktiskt intresserad av att grinda upp mig till supernova, har jag plussat på spelet utöver på vägen dit så måste det vara en bra investering? SuperNova Elite är 10ggr Supernova, typ Citera
weddie Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 SuperNova Elite är 10ggr Supernova, typ ah sorry för ot, men jag menade det jag skrev mybad! Citera
Lisa87 Postad 2 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2009 Jag är faktiskt intresserad av att grinda upp mig till supernova, har jag plussat på spelet utöver på vägen dit så måste det vara en bra investering? Mja... Finns siffror för hur mkt man tjänar.. När man blir SNE så har man tjänat X antal tusen dollar. Har inga siffror men det finns en tråd på 2+2 om jag inte minns fel. Om någon vet vilken så kan ni väl länka? Citera
weddie Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 Mja...Finns siffror för hur mkt man tjänar.. När man blir SNE så har man tjänat X antal tusen dollar. Har inga siffror men det finns en tråd på 2+2 om jag inte minns fel. Om någon vet vilken så kan ni väl länka? Borde det inte vara ett antal X bara för supernova, med bonusarna du drar in efter osv? Citera
TheWave Postad 27 Januari , 2009 Rapport Postad 27 Januari , 2009 http://www.pokerstars.se/vip/supernova/elite/ Om jag tjänat in 1m vpp's den 1a aug. Så kommer jag vara supernova tills slutet av året även om jag inte tjänar in några vpp's i aug-dec? "Gratis inträde till större turneringar"... Hur länge måste man ha varit supernova-elite för att få detta? Om jag blir supernova elite i december men inte uppnår vad som krävs i januari för att stanna som supernova elite, får jag ändå inträde? Trevlig fortsättning på det nya året Blir det någon special-freeroll eller något för Elites snart? tycker de är snålt med dem. Citera
Akumila Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Kommer ni ha såna turneringar ni hade förra året där man kunde vinna upp sin vip-nivå? Citera
PokerStars_Karl Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Hej, Det är möjligt men det är för tidigt att svara på i nuläget. Ingen sådan turnering är planerad inom den närmsta månaden i alla fall. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts