Gå till innehåll

Frågor om supernova-elite


Lisa87

Recommended Posts

http://www.pokerstars.se/vip/supernova/elite/

 

Om jag tjänat in 1m vpp's den 1a aug. Så kommer jag vara supernova tills slutet av året även om jag inte tjänar in några vpp's i aug-dec?

 

"Gratis inträde till större turneringar"... Hur länge måste man ha varit supernova-elite för att få detta?

 

Om jag blir supernova elite i december men inte uppnår vad som krävs i januari för att stanna som supernova elite, får jag ändå inträde?

 

Trevlig fortsättning på det nya året

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det stämmer, SuperNova och SuperNova Elite, är årsbaserade VIP nivåer och när man väl upp nåt en sådan nivå under året så har man denna status året ut, oavsett hur mycket eller lite man spelar.

 

Om du uppnår SuperNova Elite (SNE) för ett år så får du "Gratis inträde till större turneringar"-paketet, om du blir SNE i augusti eller december har ingen betydelse för detta.

 

Du får lov att "missa" en månad av de 6 påföljande månaderna på det nya året och kommer ändå behålla din VIP Status. Paketet utgår oavsett vilken VIP-status du har nästkommande år.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är faktiskt intresserad av att grinda upp mig till supernova, har jag plussat på spelet utöver på vägen dit så måste det vara en bra investering? :)

 

Mja...

Finns siffror för hur mkt man tjänar..

 

När man blir SNE så har man tjänat X antal tusen dollar. Har inga siffror men det finns en tråd på 2+2 om jag inte minns fel. Om någon vet vilken så kan ni väl länka?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mja...

Finns siffror för hur mkt man tjänar..

 

När man blir SNE så har man tjänat X antal tusen dollar. Har inga siffror men det finns en tråd på 2+2 om jag inte minns fel. Om någon vet vilken så kan ni väl länka?

 

Borde det inte vara ett antal X bara för supernova, med bonusarna du drar in efter osv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
http://www.pokerstars.se/vip/supernova/elite/

 

Om jag tjänat in 1m vpp's den 1a aug. Så kommer jag vara supernova tills slutet av året även om jag inte tjänar in några vpp's i aug-dec?

 

"Gratis inträde till större turneringar"... Hur länge måste man ha varit supernova-elite för att få detta?

 

Om jag blir supernova elite i december men inte uppnår vad som krävs i januari för att stanna som supernova elite, får jag ändå inträde?

 

Trevlig fortsättning på det nya året

 

Blir det någon special-freeroll eller något för Elites snart? tycker de är snålt med dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...