@ntonius Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 nedrans! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aynee Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 hooray! jag vann blir priserna utdelade poker-style, alltså att jag kammar hem tvåan och treans pris också? eller får jag nöja mig med mina 4K? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kaffebarn Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 Fasen... La en beställning direkt ja såg den här tråden men har ännu inte fått hem den där jäkla apan Var iofs bara 3veckor sen ganska precis nu men hur lång tid brukar det ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Va, ar tiden ute? Star ju ingenting om att det ar svensk tidszon som galler i forsta inlagget... Jaja, laddar upp mina bilder anda o hoppas sajtrepresentanten har forstaelse att jag ar i Alaska o ligger flera timmar efter svensk tidszon, o har ar det fortfarande 1 mars med nagra minuter just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aynee Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 lol! bra försök, men: JAG VANN JAG VANN JAG VANN JAG VANN! JIPPIE!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aynee Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Hur blir det nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 lol va hetsig du är. Calm down n*gga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Hej, Grattis till 'aynee' som posta enda bilden inom den utsatta tiden och därmed vann en promenadseger. 4000 FPPs till 'aynee'. Grattis till 'León' som kommer tvåa (2000 FPP) i tävligen med sin bild med PokerStars-apan i klätterställningen, eller vad det nu är! Det finns fyra "tröstpris" kvar à 1000 FPPs och de är up for grabs för de som postars kvalificerande bilder i tråden. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fordie Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Kan man inte få beställa ett par byxor till sin apa? Han fryser ju ute i snön! Mitt nick på sajten är "Fordieh" ifall man nu skulle vinna ett tröstpris /Fordie - med h Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Hej, 1000 FPPs, så klart! Vem är gubben som har en apa i örat? Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fordie Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Det är ju såklart gubben med gula hatten, bara att han bytt ut hatten mot scarfen, och apan är nicke nyfiken. När kommer FPPs'en? Edit: Ah, dom hade redan kommit. :] Tackar! /Fordie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Hej, Krediterat och klart! Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kaffebarn Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Pokerstars Karl hur lång tid kan det ta att få hem apan? Jag la en beställning den 10e februari, håller tummarna att ja hinner få hem å fota så ja får lite poäng =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Det är ju såklart gubben med gula hatten, bara att han bytt ut hatten mot scarfen, och apan är nicke nyfiken. /Fordie Fast det där verkar ju som innan han köpte hatten, då hette han väl Mannen med den eller bara mannen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Fast det där verkar ju som innan han köpte hatten, då hette han väl Mannen med den eller bara mannen.... Imdb Dotterns favorit-dvd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sjoella Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Synd att man inte har en apa Gissar på att man inte får photoshoppa in apan någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 <---- tröstpris? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sokrat3s Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 User:SoderPeter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Hej, Gissar på att man inte får photoshoppa in apan någonstans? Det får man inte. <---- tröstpris? Den ser photoshopad ut, inget pris tyvärr. Men det är en fin avatar! User:SoderPeter Ridning the Mario Krediterat 1000 FPPs till dig! 1 "tröstpris" à 1000 kvar. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Haha den är faktiskt inte photoshopad. Trodde bara inte man var berättigad till 1000fpp eftersom jag bara har den som avatar. Dock är den _INTE_ photoshopad eller redigerad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Synd att det skulle bara gulliga/barntillåtna bilder. Hade annars haft en del bra förslag med blod och skrämmande grejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 26 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2009 Hej, För er som inte har hittat till galleriet kan jag rekommendera följande länk: http://www.pokerstars.com/vip/store/promotions/monkey/gallery/ Gallerierna för januari och februrari finns även i vänstermenyn. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 6 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Hej, Idag har tävlingen avgjorts, ni hittar vinnarna här: http://www.pokerstars.com/vip/store/promotions/monkey/ Ett stort grattis till vinnarna och tack till alla som har skickat in bidrag! Man kan även se galleriet i länken nedan. Det finns en hel del roliga bilder, utöver de som vann dvs: http://www.pokerstars.com/vip/store/promotions/monkey/gallery/ Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts