duran Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 jag kan fortfarande inte logga in ens.. turneringarna lär ju inte spelas vidare nu.. faan va sur jag blir på den här skiten! Citera
strankan Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Låt den stå och tugga en stund. Tog väl 4-5 minuter för mig att lyckas logga in. Citera
deadfish Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Jahapp, inloggad till sist. Beger mig direkt till turneringarna för att se om jag fortfarande lever där, men inga turneringar igång alls. Vad nu? skulle inte tuneringarna skulle starta igen först 25 minuter efter att servrarna gått upp? Citera
strankan Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 skulle inte tuneringarna skulle starta igen först 25 minuter efter att servrarna gått upp? Hmm, det kanske stämmer. Är väl lite väl irriterad för att tänka logiskt och sånt just nu. Citera
duran Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 men de stängdes väl ändå ner för typ 45 min sedan nu... Citera
duran Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Jaja. Åsa på unibet säger att det blir splittat pott i turneringarna.. åsa, unibet och hela b2b kan dra åt..... nu går jag och tar mig en öl och skiter i detta Citera
Espen Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Varför kör UB sina 2000pers turneringar när dem vet att inte servern pallar? Fixa bättre server eller lägg ner projekt som får servern att sega/crasha! Citera
J_T Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Nu har de tagit bort "alla" turneringar.... Det var annars fint värde på 4000 garantin, 40 i inköp och bara dryga dussinet reggade Men det såg de väl så de stängde ner istället.............. Citera
mic Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Tips till B2B: KÖP IN ER PÅ ETT NYTT NÄTVERK!! och sänk raken!! Citera
Lantash Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Tips till B2B: KÖP IN ER PÅ ETT NYTT NÄTVERK!! och sänk raken!! Det är ju B2B som äger nätverket. Dom köper ju inte in sig någonstans. Men ett tips till alla spelare är ju att BYTA nätverk, tills dom på B2B FATTAR att dom inte kan hålla på på detta viset. Citera
suudde Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Tips till B2B: KÖP IN ER PÅ ETT NYTT NÄTVERK!! och sänk raken!! Det är ju B2B som äger nätverket. Dom köper ju inte in sig någonstans. Men ett tips till alla spelare är ju att BYTA nätverk, tills dom på B2B FATTAR att dom inte kan hålla på på detta viset. Men dom kan ju ändå köpa nya servrar och en ny programvara! Citera
Emilio Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Någon som har samma problem med att man inte ENS kan starta klienterna utan det kommer att det är något tillfälligt fel och man ska prova senare? Bestpoker,martinspoker och 24hpoker funkar fint, men inte Pokerzon´s och straffpoker´s klienter. Citera
TANDEMCYKELN Postad 3 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Vänner, I dag fungerar B2B bra. Turneringar kan man bara glömma, då det inte kommer upp en enda turnering. Citera
tnek Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 får man tillbaka anmälningsavgiften till turnering om man inte lyckas logga in? Citera
TheCod Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 vart tog alla små sitnhoes vägen? vart e alla turneringar,,,börjar bli lite småtilt på b2bs strul nu kan ja säga....... Citera
bluesheart Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Vänner, I dag fungerar B2B bra. Turneringar kan man bara glömma, då det inte kommer upp en enda turnering. No worries man We are currently experiencing some minor server problems. Well that's an understatement if i ever saw one Citera
bluesheart Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Postad 5 Oktober , 2005 Är det lag för er idag med? För mig laggar det som tusan, lika mycket som igår. Supporten svarade: We have improved the performance of our system and now everything works fine from our side. Citera
LIF Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 För mig har det varit lagg varje dag denna vecka tror jag, även idag. Citera
Hasselby Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Har spelat på nätverket i drygt två veckor och det har varit mer eller mindre lagg hela tiden, trodde att det var hos mig felet låg. Frågan är hur B2B definierar "works fine", upptäckte denna tråd nu och inser att det alltså varit problem sedan nyår. Kanske är allt normalt så länge det inte är helt ospelbart? Gillar ju heypokers vipsystem, men ska det vara så här blir det nog Partynätet som får gälla ändå, undantaget någon pf söndagsturnering. För mig framstår det som ofattbart att de inte kapacitetshöjer systemet. Kunderna lär ju hitta bättre alternativ. Citera
Cyntax Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Hej-och-hå... lagga på.... När ska B2B byta namn till LagGpoker? http://www.laggpoker.com är ledigt! Jag föreslår en gemensam bojkott av B2B. Att alla vi som spelar på B2B bojkottar skiten 1-2 dagar varje månad i en gemensam aktion. Vem är med? Citera
TANDEMCYKELN Postad 10 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2006 Jag föreslår en gemensam bojkott av B2B. Att alla vi som spelar på B2B bojkottar skiten 1-2 dagar varje månad i en gemensam aktion. Vem är med? 1-2 dagar? Själv bojkottar jag B2B totalt. Jag har iofs. lite pengar hos 24h, men de åker nog ut snart. Citera
nygreen Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 tja !! När jag ska logga in på 24hpoker så kommer det upp en lite ruta där det står följande: The Poker Client cannot be started. Unable to find host conneckt2.b2poker.com on the internet. Vad är problemet ? Spelar på andra b2b klienter som funkar. Går det att fixa ?? Väldigt Tacksam För Svar / Nygren Citera
Nesta_ Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Mongo Martinspoker är, jag cashade ut 200€ från mitt poker konto till cashier och sen lagga hela skiten. Nu när jag kollar så har dom 200€ försvunnit. Dom är varken kvar på poker kontot eller i cashier!!?? Hoppas dom löser detta... Citera
foo Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Jag får inte alls fram martinspokers webbsidor för tillfället, bara en blank sida med texten "Error....". Citera
Cyntax Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Nu har dom stängt ner alla sng's iaf. Inga nya fylls på i listan... Fan här har man betalat ganska precis 100€ i rake på 10 dagar... och dom kan inte leverara en stabil produkt! Iofs kompenserar all fisk det ibland... men ändå! Snart är det väl dags att byta till Stars eller Prima igen då. Citera
Recommended Posts