Rebonius Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 Jo det gör vi självklart! Vad pratar du om??? Isåfall har vi ju en bluffrange. Citera
Xerxes Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Jag skulle ha lagt ner handen. Jag har ingen lust att lägga ner handen mot en all-in eller åka ut mot någons par i en 50/50 situation. När det är nio spelare kvar är det ganska stor chans att någon annan har något. Lägger du ner handen kommer du säkert att hitta ett bättre läge att plocka marker. Citera
eurythmech Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Lägger du ner handen kommer du säkert att hitta ett bättre läge att plocka marker. Alltså, lägger vi handen här - vilket vi nog bör göra - är det ju för att den har samma värde som 72o för oss, inte för att den "bara" är smått vinnande. Citera
speltorsk_LOL Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Jag tror inte vi behöver ha en bluffrange här. Jag förstår inte vad det är du säger. Varför dega? Har du verkligen koll på SNG spel? Trodde du var en utav de flitigaste STT spelarna på forumet? Citera
eurythmech Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Jag kan inte för mitt liv se vad jag har sagt som är felaktigt. Citera
dlinder Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Isåfall har vi ju en bluffrange. Men beslutet huruvida vi viker eller synar push beror ju på vem som pushar - personens stackdjup samt tendenser. Att vi kan tänka oss att vika ibland innebär ju inte att höjningen är en ren bluff. Med det sagt tror jag det är en fold från första början. Citera
Recommended Posts