seeho Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Nån som vet hur länge dom ska fixa och meka? Citera
Supertequila Postad 19 December , 2008 Författare Rapport Postad 19 December , 2008 Va trött jag blir...undra om det finns nån chans att de jobbar på det under natten o hinner blir klara inom nån timme... Citera
seeho Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Tills dom är klara. Snälla söta rara, bara för att du inte har några vänner behöver du inte kliva in med ett sånt B-skämt här och förpesta. Se på nån mer porrfilm och torka av lillsnorren istället! Citera
Joeduck Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Snälla söta rara, bara för att du inte har några vänner behöver du inte kliva in med ett sånt B-skämt här och förpesta.Se på nån mer porrfilm och torka av lillsnorren istället! lol n1 ty Citera
IslandAce Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 http://www.timesofmalta.com/articles/view/20081219/local/submarine-cable-fault-engineers-transferring-internet-links-from-go-to-vodafone Citera
schlibbe Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Inga backup system heller.. Vill ju spela mot fisken Citera
Roob Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Så otroligt tiltande, har en bonus och cleara! Citera
Gummo Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Vilka klåpare boss är Det är ju möjligt att det är så, men skall man belasta BOSS just i detta fall? Citera
Roob Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Lets roll boys min klient funkar Citera
Bisox Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Det är ju möjligt att det är så, men skall man belasta BOSS just i detta fall? Ja för att dom inte har en redundant lina/isp. Citera
seeho Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Vet inte vem man ska klandra, var tydligen en kabel på havsbotten som hade gått av. Men nu rullar det som sagt igen... Citera
brainslicer Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 3 kablar... http://isc.sans.org/diary.html?storyid=5524 Undersea cables out We have received reports about 3 Undersea cables being cut in the Mediterranean Sea. Internet Traffic Report is noting some significant problems in Asia. Look here. Update: Okay, we are now receiving information about some sea cables being cut in the Mediterranean Sea (again), causing issues between Asia and Europe. Please read this article on Bloomberg. Apparently the SMW3, SMW4, and FLAG cables are down in the Alexandria, Egypt region. Fierce Telecom Fibersystems.org TimesofMalta.com Associated Press These are all great reports, thanks. Update 2: I've only received news about the Mediterranean cuts. I have not received any information further than the initial article I posted about the Asia/NA cuts, so I am going to pull that article down. (Thanks BillH in the Comments section) Citera
Bergmannen Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Bara för mig Boss la ner nyss eller krashade hela skiten? Citera
Supertequila Postad 10 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2009 Mitt skin, Stellapoker, kraschade. edit: spelare fr finland o danmark rapporterar krasch också. Citera
Bergmannen Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 mitt i första eventet av deras turneringsserie också... härligt! Citera
kardum_88 Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Stora mongola laggsiten är boss..någon som vet vad problemet är?? Citera
nadir Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 ska man gissa att systemet blev överbelastat iom IOCP? typ som vid SM? var ju 15k spelare inne innan ikväll brukar vara mindre.. Sjukt nog kan de inte ge oss besked, min turre €7500GTD Rebuy o IOCP turren pausades medan övriga spelades vidare... När man för en gångs skull orkade spela rebuyturren o dessutom låg bra till e 2h O supportchatten är någon jävla eliza-variant som tiltar en om att skicka e-mail för eventuella frågor... Citera
Bergmannen Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 ska man gissa att systemet blev överbelastat iom IOCP? typ som vid SM? var ju 15k spelare inne innan ikväll brukar vara mindre.. Det var ju bara 494 pers med i Icop turren så om det var anledningen till att systemet la ner så är det ju riktigt illa.. Citera
fredde80 Postad 11 Mars , 2009 Rapport Postad 11 Mars , 2009 Är nog nätet som spelar oss ett spratt (som PS).. för 3e eller 4e gången nattetid i mars... Citera
Recommended Posts