stroem Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 hej jag funderar på att köpa en sån här bordsskiva http://www.pokerfynd.se/index.asp?Redirect=/shop/product.asp?prodno%3DTB203%26artTypID%3D5 nån som vet om den är bra? bra kvalite på mattan osv? verkar jäkligt behändigt att kunna vika ihop den så att den inte tar så mycket plats. jag hade tänkt ha den hemma i lägenheten. förresten är den någon som känner till den här sidan pokerfynd? bra service osv? Citera
Henkeman Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Rusta har ett runt pokerbord för 299kr, ingen postorder dock, men har man en lokal butik så kanske det kan vara värt att kolla in? De har även en vikbar bordskiva för 50kr.. Citera
stroem Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Rusta har ett runt pokerbord för 299kr, ingen postorder dock, men har man en lokal butik så kanske det kan vara värt att kolla in? De har även en vikbar bordskiva för 50kr.. jag köpte pokerbordet för 299. mattan sitter helt löst och är helt flummig då skumgummit inte är limmat utan bara lagt dit under mattan. jag skar dock upp den efter kanten, limmade fast mattan, häftade fast mattan igen och nu är det helt ok, man kan se häftstiften litegrann i kanterna men inte så mycket och de känns heller inte. stabiliteten är sådär i bordet, helt ok i min mening. allround så är det lite b-igt men det är ett bra pris och om man ids modda det lite så funkar det att spela på Citera
Recommended Posts