jonash72 Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 Såhär skriver användare callingstation i ett PM till mig. Okej att skriva så? " Sitter hemma framför skärmen och spelar allan..... Vad är det med dig grabben??? Du skulle ju inte våga säga 1/100 av det där IRL.... Du blev mobbad när du var yngre eller hur, så nu kommer jiddret via "pokerforum" hahahahahaha....." Citera
Haslo Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 Rätt omoget gjort av callinstation men seriöst? Orka bry sig och göra tråd. Det var ju inte speciellt hårda ord det där. SEr ingen anledning till att man inte skulle få skriva så om jag ska va ärlig. Citera
Jimmy_the_Rose Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 Är väll inte mer ok att publicera privata ´meddelanden, tycker du dig inte förtjäna det han skrev så bry dig bara inte eller visa det för någon moderator. Genom att lägga ut meddelandet här sjunker du lika lågt själv, om inte ännu mer. Sen kan man ju tycka man bör tåla lite mer om man ger sig in och trollar och "spelar" dum i var och varannan tråd istället för att tro man är på dagis och springer till fröknarna så fort någon är "dum" mot en. Citera
JesperPV Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 jag är på callingstations sida. hade jag bara vetat hur man skickade pm hade jag skickat ett till dig där jag säger ungefär samma sak som callingstation gjorde. Citera
jonash72 Postad 13 December , 2008 Författare Rapport Postad 13 December , 2008 jag är på callingstations sida. hade jag bara vetat hur man skickade pm hade jag skickat ett till dig där jag säger ungefär samma sak som callingstation gjorde. Inte för att jag blivit mobbad, men om det nu var så anser du att det är att skratta åt alltså? Isåfall, högaktningsfullt så kan du dra så långt åt helvete du bara kan, patetiska lilla människa. Tycker du inte det är okej att håna såna som eventuellt blivit moddade så är det lugnt. Citera
Juggler Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 Låst. Kontakta en moderator om sånt här istället. Citera
Recommended Posts