psykologen Postad 14 December , 2008 Rapport Postad 14 December , 2008 Oja, jag spelar på pokerstars och rakar säg $200 för att många månader senare bedra en kille på $10. Låter mycket troligt. Och att pokerstars inte svarar på mail utan kan göra som de själva känner för är det ingen som bryr sig om heller..... men nej, jag spelar 20+3,5 sngs och bedrar en kille på $10, mycket, mycket troligt. Jag menar $10!! Grymma pengar. Klart det är värt att hacka en random killes konto för $10! Det var ett skämt med just den poängen. Jag tyckte din lilla 10 dollares story var så gullig. Citera
SouthEast Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Hur många veckor ska det behöva ta för att få svar då? Eftersom ni var så säkra på att jag loggat in på någon random killes konto och tagit $10 så borde det inte vara himla svårt att skicka iploggar till mig som bevisar det eller? En säkerhetsavdelning behöver aldrig bevisa någonting. Det är min erfarenhet. För övrigt tycker jag att Stars support sköter sig bra gentemot mig i alla fall. Citera
Tottyville Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Skickade detta mail till BET24 igår.. Hejsan > > Jag behöver städa min dator och ska bla radera alla pokerprogram. > Dock vill jag gärna spara mina playernotes och dessa lagras väl i någon fil ? Kan ni tala om var jag hittar den Tack på förhand > > Mvh / xxxxxx Fick detta svar Hej, Jeg er ikke sikker på hvad du mener med pokernotes, men din poker konto er nu lukket. Skulle du have brug for atter at kontakte os henvis da venligst til denne mail-kode LTK143012664643X. Med venlig hilsen, Glenn Customer Support Agent Bet24.com http://www.bet24.com Free Phone Denmark: 80 88 60 45 Free Phone Sverige: 020 794 734 Free Phone Norge: 800 132 72 Åbningstider for support: 09-21 hele ugen Jag ställer alltså en oskyldig fråga och får mitt konto spärrat. Nu 14 timmar senare har jag fortfarande inte fått något svar från supporten och kontot är fortfarande spärrat. Säkert inte mest inkompetent , men lite humor är det ju i alla fall. Så går det när man är otydlig... Hahahah! Classic! Citera
brainslicer Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 En säkerhetsavdelning behöver aldrig bevisa någonting.Det är min erfarenhet. För övrigt tycker jag att Stars support sköter sig bra gentemot mig i alla fall. kanske, men att inte skicka loggar är uselt, det gav iaf en eventuellt drabbad (fd) kund chans att förstå vad som hänt, åtgärda och skydda sig även fast just poker kontot stängs. Citera
Existing-user Postad 15 December , 2008 Författare Rapport Postad 15 December , 2008 En säkerhetsavdelning behöver aldrig bevisa någonting.Det är min erfarenhet. För övrigt tycker jag att Stars support sköter sig bra gentemot mig i alla fall. Jaha, så för att stars support sköter sig bra mot dig så ska de hyllas eller? svs skötte sig bra mot de 6 spelarna som fick mer pengar i SM. Dags att hylla svs då eller? Bojkotta stars säger jag. Sjuk inkompetens. Citera
Cyntax Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Hej, Jag kan inte kommentera ett enskilt fall här då jag inte kan ge upplysningar om konton till tredje part (dvs alla ni andra som läser här). Men det är inte så att vi inte svarar på emails skickade till oss. Däremot tar det här typen av ärrende och utredning som genomförs av vår säkerhetsavdelning lite längre tid än ett "vanligt" supportärrende. Vi uppskattar ditt tålamod men kan försäkra dig om att du kommer att få svar på dina email så fort de har hanterats av de som har hand om ditt ärrende. Mvh, Karl PokerStars Support Men om Existing-user ger dig/PokerStars fullmakt/befogenhet att lämna upplysningar om konton till tredje part då? (Existing-user häver sitt sekretesskydd för detta ärende?) Kan det fungera? Vi vill alla veta. Det ligger i vårt intresse att få veta hur bra/dåligt PS behandlar sina kunder. Om PS är chicken väljer ni att tiga, men samtidigt får ni dåligt (eller iaf sämre) rykte Who dares wins! Citera
Existing-user Postad 17 December , 2008 Författare Rapport Postad 17 December , 2008 Kan meddela att jag fortfarande inte fått något svar och jag förväntar mig heller inget. Blir till att göra en tråd på 2+2 också.. Citera
PokerStars_Karl Postad 17 December , 2008 Rapport Postad 17 December , 2008 Hej Existing-user, Du kommer att få svar. Jag ligger på de som är ansvariga och kan bara beklaga att det tar tid. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
jaqualx Postad 17 December , 2008 Rapport Postad 17 December , 2008 Vet inte hur det är med alla andra supporter. Men en sak jag gillar med pokerstars, är att efter jag spelat som en sopa och skrev ngt milt sagt frustrerat om riggning o...tja ni kan visan. och sade upp bekantskapen med gud människorna och pokerstars i synnerhet, så kommer ett vänligt svar med en hel del tips och saker att tänka på. Inte bara ett "beklagar" mm mm. Utan en välskriven "mini grundkurs" i poker. Citera
Mickel Postad 17 December , 2008 Rapport Postad 17 December , 2008 OJ...jag som alltid ansett att pokerstars tillhör dom seriösa aktörerna. Hoppas det löser sej då jag själv tänkt göra en insättning där, nu är det nog bäst att avvakta och se vad utfallet av detta blir först. Citera
Donner Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Kommer upplösningen hur det gick snart? Citera
animalplanet Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Skickade detta mail till BET24 igår.. Hejsan > > Jag behöver städa min dator och ska bla radera alla pokerprogram. > Dock vill jag gärna spara mina playernotes och dessa lagras väl i någon fil ? Kan ni tala om var jag hittar den Tack på förhand > > Mvh / xxxxxx Fick detta svar Hej, Jeg er ikke sikker på hvad du mener med pokernotes, men din poker konto er nu lukket. Skulle du have brug for atter at kontakte os henvis da venligst til denne mail-kode LTK143012664643X. Med venlig hilsen, Glenn Customer Support Agent Bet24.com http://www.bet24.com Free Phone Denmark: 80 88 60 45 Free Phone Sverige: 020 794 734 Free Phone Norge: 800 132 72 Åbningstider for support: 09-21 hele ugen Jag ställer alltså en oskyldig fråga och får mitt konto spärrat. Nu 14 timmar senare har jag fortfarande inte fått något svar från supporten och kontot är fortfarande spärrat. Säkert inte mest inkompetent , men lite humor är det ju i alla fall. Så går det när man är otydlig... Detta kan fan inte vara sant? Visst, vet alla att pokersupporten är några steg efter, men såhär illa? Iaf, jävlar sånt roligt skratt till morgonkaffet! Helt otroligt. finns det en kategori på pf där dom roligaste inläggen hamnar, så borde detta matcha. Givetvis inte roligt för dig just då, men nu antar jag du skrattar Citera
Mickel Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 Kan meddela att jag fortfarande inte fått något svar och jag förväntar mig heller inget. Blir till att göra en tråd på 2+2 också.. Hur har det gått? Citera
PokerStars_Karl Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 Hej, Det var en bra fråga. Existing-user får gärna klistra in vårt senaste email om han så önskar och/eller vill berätta. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Larzzon67 Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 Ja , kom igen och berätta , detta är jag nyfiken på. Citera
Donner Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 Hej, Det var en bra fråga. Existing-user får gärna klistra in vårt senaste email om han så önskar och/eller vill berätta. Mvh, Karl PokerStars Support Posta upplösning du annars. Skulle det va hemligt kunde han väl pm:at dig eller vänt sig direkt till supporten via mail, inte gnällt på ett forum o sen skita i att berätta vad felet berodde på o vems fel det var. Citera
PokerStars_Martin Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 Hej Donner, På grund av vår sekretesspolicy kan vi inte berätta detaljer om spelares konton utan deras medgivande. Jag hoppas ni kan ha förståelse för detta. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
Donner Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Hej Donner, På grund av vår sekretesspolicy kan vi inte berätta detaljer om spelares konton utan deras medgivande. Jag hoppas ni kan ha förståelse för detta. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Qui tacet consentire videtur Citera
PokerStars_Karl Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Medgivande!!! Hej, Hur är du relaterad till det här? Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Larzzon67 Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Hej, Hur är du relaterad till det här? Mvh, Karl PokerStars Support Antagligen inte alls , men han vill väl som resten av jordens befolkning (nåja) ha upplösningen presenterad... Men jag kan bara tolka trådskaparens tystnad på ett sätt och vi lär aldrig få veta mer !? Citera
BeroendeForever Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Antagligen inte alls , men han vill väl som resten av jordens befolkning (nåja) ha upplösningen presenterad... Men jag kan bara tolka trådskaparens tystnad på ett sätt och vi lär aldrig få veta mer !? yes Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.