Pold Postad 11 December , 2008 Rapport Postad 11 December , 2008 Hej, jag har nyligen införskaffat mig en datorn som är begagnad.. Jag har laddat ner både FTP´s klient och Betfair´s men på FTP står det "connected" sen 2 sekunder senare "trying again" även fast min lina är bra.. på Betfair börjar datorn tjaffsa om certifikat osv.. någon som har erfarenhet av det här? kan det vara någon värdelöst antivirusprogram som är installerat? Citera
brainslicer Postad 11 December , 2008 Rapport Postad 11 December , 2008 Betyder begagnad med gammal installation av os o program? En ny och garanterat ren installation är ju att föredra om man vill undvika problem även om datorn är begagnad. Hopplöst att gissa sig till nåt... Kolla iaf så datum och sånt är rätt? Citera
hamstern Postad 11 December , 2008 Rapport Postad 11 December , 2008 Måste ha mer information om vilken brandvägg du använder. Känns som om det är brandväggen som stoppar applikationerna. Även vilket OS som är installerat kan vara bra att veta. Som tidigare skrev så hoppas jag att den är nyformaterad, annars skulle jag inte vilja använda den då det kan finnas keylogger osv på den. Mvh Citera
Pold Postad 11 December , 2008 Författare Rapport Postad 11 December , 2008 sådär.. tack för hjälpen.. datumet var instället på 2048.. ändade det och nu funkar allt bra Citera
brainslicer Postad 11 December , 2008 Rapport Postad 11 December , 2008 sådär.. tack för hjälpen.. datumet var instället på 2048.. ändade det och nu funkar allt bra Det var antagligen lite efter certifikatets bäst för datum ja... Citera
Recommended Posts