Gå till innehåll

Julklapp till flickvän


sulla

Recommended Posts

Så var då den tiden på året här då man ska ge sig ut och hitta något uppskattat att ge till tjejen.

 

Skulle behöva ideer, nya infallsvinklar eller vad man absolut inte borde köpa. Skriv fritt om vad ni köpt, vad ni tänker köpa och varför.

 

Har redan tankar om en systemkamera (för dyrt?) eller ett Wii (hon skulle uppskatta det, men ser ut som jag ger en present till mig själv) eller nåt helt annat, ideer nån?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ring med diamanter

Bok med sexställningar

Fina underkläder

 

Julklappsutdelningen är tillsammans med hennes pappa, mamma, farfar, farmor syskon mm så boken hoppar jag nog.

 

Smycken har hon hundratals och gav henne ett halsband sist som förvisso uppskattades men hamnar liksom som en i mängden.

 

Underkläder går bort för det känns så satans klyschigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt. Gör det personligt, det slår. Själv köpte jag ett slags porslin hjärtelåda i mexico. Fyllde det med snäckor och köpte ett halsband med hjärta på :P Och lite annant. Köp inte en grejj utan flera "små" saker. Hon kanske nämnt att hon gillar någonting sådär i förbifarten, köp det då. Massageolja är bra. Även bra för dig då det är rätt sensuellt att smörja in en bar kropp i olja :) Sen kan du ju köpa nåt sött oxå. En liten tavla eller nallebjörn som säger "jag älskar dig" eller "jag tycker om dig" (om ni nu inte kommit så pass långt i förhållandet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...