Orrarah Postad 17 December , 2008 Rapport Share Postad 17 December , 2008 Pepplåt: http://www.youtube.com/watch?v=BAdtxT5ekNw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaqualx Postad 17 December , 2008 Rapport Share Postad 17 December , 2008 Vid AA "Die die my darling" Metallica. Vid mer osäkra kort "Enter the sandman" Vid förlust...Requiem och egna ylanden. Jovisst, fast den varierar nog lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blää Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 Så fort jag klickar igång "der tanz der schatten" med teathre of tragegy floppar jag monsterhänder... Tycker det är avslappnande att ha hård musik i hörlurarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 Oftast inget men typ GOa o metallica fungerade bra förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 gillar https://www.di.fm/ bättre ... Vocal Trance Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maskineri Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 kan ju varmt rekommendera spotify för er som inte använder det. bästa grindverktyget du någonsin kommer behöva. här är en riktigt grym playlist (indiepop), . collaborative. grym housepl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maskineri Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Högst individuellt. Fattar inte riktigt varför du får för dig att någon annan, vare sig det är en forumit, gud fader själv eller en docent från koncentrationsinstitutet i Bern kan ge dig mer relevanta svar än du själv, angående vad som gäller för dig personligen. kan inte du bara gå och skaffa nån trevligare fritidssyssla än att posta på pf? hade dexter fått tag i dig hade han garanterat sopat undan benen för dig och ditt deprimerade masspostande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zaixer Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 kan ju varmt rekommendera spotify för er som inte använder det. bästa grindverktyget du någonsin kommer behöva. här är en riktigt grym playlist (indiepop), . collaborative. grym housepl hur får man tag på en invite till spotify? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 kan inte du bara gå och skaffa nån trevligare fritidssyssla än att posta på pf? hade dexter fått tag i dig hade han garanterat sopat undan benen för dig och ditt deprimerade masspostande. Hur kan du störa dig på att jag säger självklarheter som borde få icketänkare att börja tänka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keftwe Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sille Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Jag kan inte spela utan att köra musik. Shit va tråkigt att sitta å grinda utan musik. Lyssnar mycket på musik allmänt men just när man spelar poker ingår de ju i basics Roligaste är ju när man kör någon aggro låt och drar en in en reraise i en fet pot, känslan man får pga adrenalinet + musiken = priceless... Dock är jag lite duktigare på BRM nuförtiden så spelar för det mesta där jag har råd att spela så blir inte riktigt lika mycket effekt längre. Sen blir de ju olika playlists varje dag så klart. Det bästa är när man kommer in i trans, när man inte behöver tänker på vad man ska göra, utan i 95% av händerna går man på känsla/rutin. De är oftast då jag plussar mest. spotify som nämnts är alltid fint även YT, men blir mest winamp... Haha bra tips där på ride of the valkyrie, har själv kört den många gånger Får slänga in några random låtar jag också... http://se.youtube.com/watch?v=uML8858Hd9w - Every day im huselin huselin huselin http://se.youtube.com/watch?v=m6BQKFs3-VM - Man With A Harmonica http://se.youtube.com/watch?v=4K4XwAWNLEs - Smooth http://se.youtube.com/watch?v=9WpERMtL-AY&feature=related - Not everyone understands House music; it's a spiritual thing; a body thing; a soul thing! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 pf.nu , även om nu några slänger in joikk låtar så är det väl fritt fram för var och en att deleta alldeles extremt tiltande låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Testade Coldplay en kväll i höstas.Åkte ur allting väldigt snabbt. Före det och efter det är det tyst när jag spelar poker (har inte ens pokerljuden på). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Haha bra tips där på ride of the valkyrie, har själv kört den många gånger Jag tänkte precis samma sak. Den är perfekt. Annars KSMB - "En slemmig torsk" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_teh_Donk Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Roligaste är ju när man kör någon aggro låt och drar en in en reraise i en fet pot, känslan man får pga adrenalinet + musiken = priceless... lol, just därför lyssnar jag sällan på musik när jag grindar på "min högsta nivå". Men ibland kan man ju lira lite action-poker på lägsta nivåerna, och då passar det ju bra. Som du säger får det ju tyvärr inte samma effekt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts