Runnerx2 Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Hej, undrar hur jag ska gå vidare med denna handen som spelades på CC igår. Spelet är superslaskigt och det gamblas friskt från diverse håll, dock har uppfattar jag sb som kompetent (och nykter ). Jag har ca. 3700:- SB har ca. 1500:- Plockar upp AQo i CO i en ohöjd pott och slår upp till 120:- (std vid bordet), blindarna synar. Floppen visar: . Sb bettar ut 240:-, bb muckar. Ingen rolig bräda för min hand men jag har sett sb betta sina drag hårt tidigare. Min fråga gäller hur jag ska spela vidare och vilket spel sparar eller ger mig mest pengar i längden? Raisa för att folda en push eller syna och utvärdera turn? Citera
okocha Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Dega in. toppar på cc>>>>>>nöten Citera
erras Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Hej, undrar hur jag ska gå vidare med denna handen som spelades på CC igår. Spelet är superslaskigt och det gamblas friskt från diverse håll, dock har uppfattar jag sb som kompetent (och nykter ). Jag har ca. 3700:- SB har ca. 1200:- Plockar upp AQo i CO i en ohöjd pott och slår upp till 120:- (std vid bordet), blindarna synar. Floppen visar: . Sb bettar ut 240:-, bb muckar. Ingen rolig bräda för min hand men jag har sett sb betta sina drag hårt tidigare. Min fråga gäller hur jag ska spela vidare och vilket spel sparar eller ger mig mest pengar i längden? Raisa för att folda en push eller syna och utvärdera turn? hur ska du kunna raisa och sen folda mot en push när sb spelar med en stack på 1100 kr på flopen och har lett ut 240? Det finns ju inte ens som alternativ. Sen leder han nog ut med många Q + kanske JT eller T9.... Finns bara o dega in o hoppas på att du står... Fredag kväll med. Citera
hoppamera Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Dega in. toppar på cc>>>>>>nöten +1 Bara dega å se glad ut Citera
Runnerx2 Postad 6 December , 2008 Författare Rapport Postad 6 December , 2008 hur ska du kunna raisa och sen folda mot en push när sb spelar med en stack på 1100 kr på flopen och har lett ut 240?Det finns ju inte ens som alternativ. Sen leder han nog ut med många Q + kanske JT eller T9.... Finns bara o dega in o hoppas på att du står... Fredag kväll med. Pushar han tror jag att jag drar dött och kan spara en liten slant, uppfattade sb som kompetent och ingen fyllskalle som andra vid bordet. Sorry, såg att jag skrivit fel sb hade runt 1500:- innan handen började. Citera
okocha Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Det finns inga händer du drar dött emot på den brädan =) Citera
mr_telefon Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Det finns inga händer du drar dött emot på den brädan =) mot QQ drar man nääästan dött. Citera
maskineri Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 pushit2dalimit. han borde väl ha typ Tx alla dagar i veckan, i värsta fall 2pears som du ändå har en del equity mot. annars får du väl spajka tian på turn sen är det bara att dra in splitten eller kungen Citera
erras Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Pushar han tror jag att jag drar dött och kan spara en liten slant, uppfattade sb som kompetent och ingen fyllskalle som andra vid bordet. Sorry, såg att jag skrivit fel sb hade runt 1500:- innan handen började. spelar ingen roll, du kommer va priced in mot hans shove-range. Citera
Opteron Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 lol, instainstapush. Du får världens bästa (ja, mycket bättre än t.ex Q86) bräda och en shortie donkar sig nästan committad. Citera
Runnerx2 Postad 7 December , 2008 Författare Rapport Postad 7 December , 2008 Tack för all input. Citera
maskineri Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 Tack för all input. han hade T8/KT? Citera
Recommended Posts