cobb89 Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Jag har loggat in utan problem. Funderar dock hur man laddar hem filmer, när jag trycker på "ladda ner" öppnas dom bara i Media player... nån som vet? Citera
Nice Hand GG Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Jag har loggat in utan problem. Funderar dock hur man laddar hem filmer, när jag trycker på "ladda ner" öppnas dom bara i Media player... nån som vet? Höger klicka och ta spara mål som, tror jag skall funka. Hade inga problem när jag gjorde det dock använder jag mig utav firefox. Citera
cobb89 Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Höger klicka och ta spara mål som, tror jag skall funka. Hade inga problem när jag gjorde det dock använder jag mig utav firefox. att ja inte tänker på det är ju faktiskt ganska pinsamt... testar sen Citera
prookelito Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Efter ett antal mail fram och tillbaka fick jag nu igång kontot, verkar riktigt bra. Suporten känndes jävligt bra också, fick alltid bra svar m.m, och skönt att det är pokerspelare man har att göra med så dom är vakna på kvällarna. Citera
PokerPlogg Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Verkar genialt att ha en gratisvideo när han som spelar säger att han aldrig spelar limit (vilket han gör i videon) och kan ingenting om det och han vill inte spela in en video på sina normala stakes och tala om sina reads på alla. Det senare är ju förklarigt, men då får man väl spela på lägre nivå eller på annan sajt mot nytt motstånd för att förklara sina expertkunskaper. Jag vill i alla fall inte köpa när intruktören säger att han är ny till spelet och kan nada. Otroligt märkligt att ha en gratisvideo som är så..Man ska ju ffs ha en video som visar hur brilijanta han är.. Citera
gdaily Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Han visar säkert hur man INTE ska spela, bara att göra tvärt om alltså Ungefär som Bössnack på DI - lyssna noga på skribenterna och gör precis tvärt emot. Citera
Haslo Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 När kmr dom första mtt videorna upp? Me wanna! Citera
Rooney Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Nu finns det lite videos uppe, kollade just Ebisumarus NL100 film som man inte ens behöver registrera sig för. Lagom nivå för NL100 och som väntat bra kvalitet Hade lite problem med registreringen men ska försöka igen snart. Tror att ebisumarus och iamivars film de gjort tillsammans kan vara riktigt vass Citera
Staahla Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Jag kunde bara se första halvan av Ebisumarus nl100-rulle sen dog filmen var 10e sekund. Citera
Rooney Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Varför ligger tråden i off-topic och inte i pokerstudier som cardrunners? Citera
gdaily Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Varför ligger tråden i off-topic och inte i pokerstudier som cardrunners?Är sajten 100% up an running nu? I så fall flyttar jag tråden till pokerstudier. Innan sajten var uppe så kändes det inte aktuellt (av blandade anledningar). Citera
Bluwajt Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Efter ett antal mail fram och tillbaka fick jag nu igång kontot, verkar riktigt bra. Suporten känndes jävligt bra också, fick alltid bra svar m.m, och skönt att det är pokerspelare man har att göra med så dom är vakna på kvällarna. Fick också igång mitt nu efter lite fel i systemet eller nåt och måste hålla med om att supporten var hur bra som helst. Tänk om pokersajter kunde ha likadan Citera
rosjon Postad 9 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2009 Bra sajt, vore kul med lite turneringsvideor också bara, men det är väl på gång. Har aldrig spelat 6-max eller 5-max cashgame och det var definitivt en upplevelse för mig att se någon spela så aggressivt. Inser att jag ska börja på väldigt låg nivå för lär ju vara megafisk ett bra tag innan jag lär mig spela så där. Ska aldrig mer i hela mitt liv limpa knappen eller post blinds innan jag behöver. Och alltid syna när jag vill spela mot utg. Bra med nerladdning om man har dålig lina eller problem med flash. Får hoppas att de släpper mycket nya filmer nu i början, än så länge lite magert, men det tar sig dag för dag. P.S Bra att det är så många skåningar så man förstår vad de säger D.S Citera
asfalten Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 hur många skåningar är det i lineupen egentligen? Kommer de texta deras filmer? Citera
popquee Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Kommer de texta deras filmer? lol:lol: Citera
MikeTime Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 hur många jävla utlänningar är det i lineupen egentligen? Kommer de texta deras filmer? FYP Citera
popquee Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 FYP tänkte fypa till danskar men kanske blir rasist ban? Citera
Rooney Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Ebisumarus senaste svs film är nog vassast hittils tror jag. Börjar hur som fyllas på med lite filmer nu! Citera
Peligroso Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Tycker hemsidan är lite rörig på sina ställen (lite för mycket smuts och dylikt). Sjukt svårt att exempelvis se att det står schema ute till höger. Citera
Iggan Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Är de flesta filmerna midstakes och uppåt eller finns det <NL50 filmer? Citera
Recommended Posts