cazacu Postad 1 December , 2008 Rapport Postad 1 December , 2008 Tjabba! Undrar vilka sidor som erbjuder Steps/Rounders-SnG's. Skriv gärna ner vilken sajt och om ni har lust, även antal steps sammanlagt inkl finalbordet. tack! Citera
cazacu Postad 2 December , 2008 Författare Rapport Postad 2 December , 2008 ingen som kan hjälpa? Vet i allafall Unibet. har ladbrokes kvar sina? Citera
Gäst Postad 2 December , 2008 Rapport Postad 2 December , 2008 Stars? Dom har väl bara sattar? Citera
MJ Postad 2 December , 2008 Rapport Postad 2 December , 2008 Dom har väl bara sattar? Dessutom multirejakas dessa. Citera
hamstern Postad 2 December , 2008 Rapport Postad 2 December , 2008 Party Poker har det, inga sattar utan för pengar edit: 6 steps Citera
cazacu Postad 2 December , 2008 Författare Rapport Postad 2 December , 2008 ladbrokes då? vann en sån en gång i tiden och det var nog inte mer än 3-4 steps (tror jag) Citera
adamovic8 Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 Nordicbet har Rounders, vet dock inte hur trafiken är. https://www.nordicbet.com/se/poker/rounders.html Citera
Bergmannen Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 Prima/Microgaming har Rounders. Fem omgångar för 10-manna bord och 7 omgångar för HU rounders har jag för mig. Citera
#LOUDmouth# Postad 3 Januari , 2009 Rapport Postad 3 Januari , 2009 Vad är Rounder/step? sng's i x antal steg där enbart det sista steget betalar cash. Lite förenklat men ungefär så. Lite olika beroende på nätverk men ........ Nedan är nordicbets info om primas rounders. /#LOUDmouth# Citera
jierli Postad 3 Januari , 2009 Rapport Postad 3 Januari , 2009 Ongame kör väl sina "king of the hill" grejer? Citera
Recommended Posts