Deppodi Postad 1 December , 2008 Rapport Postad 1 December , 2008 Tjenare! Har suttit och letat lite, har dock inte hittat något bra svar. Obviously... Någon som har lust att hjälpa en nybörjare? Jag undrar lite om hur rakeback fungerar, när man får det betalt, om man bara får betalt för att man värvar nya spelare till klienten eller för att man spelar där, och hur gör man för att få rakeback att fungera? Lirar på fulltilt Mvh Deppodi Citera
Faxxen Postad 1 December , 2008 Rapport Postad 1 December , 2008 Alla dina frågor har samma svar : Beror helt på vilken site du spelar för. Men generellt kan man nog sammanfatta det såhär: du får rakeback på det du spelar om du har en rakebackdeal. För att få rakeback på spelare som du värvar ska du vara affiliate och ha en egen länk. Men olika nätverk och siter har egna regler. Vissa har förbjudit rb helt och tillåter bara vip-bonusar. Vilket i princip (enligt mig) ändå är samma sak. vissa har 30% tak osv. Datum för utbetalning skiftar ju också beroende på site. Full tilt har du rakeback om du signat via en affiliate och då har du 27% oftast. De betalar ut en gång i veckan. Men om du spelar där utan signat via en affiliate så är du utan rb. De gillar inte att fixa det i efterhand tyvärr. Citera
torax Postad 1 December , 2008 Rapport Postad 1 December , 2008 Hallå-- Jorå jag fick mitt Fulltilt kontó fixat så jag fick RB i efterskott.. Citera
Deppodi Postad 1 December , 2008 Författare Rapport Postad 1 December , 2008 Hallå-- Jorå jag fick mitt Fulltilt kontó fixat så jag fick RB i efterskott.. Vad valde du för typ av utbetalning? För jag förstår inte riktigt.. måste jag värva spelare till fulltilt för att få rb? Citera
Deppodi Postad 1 December , 2008 Författare Rapport Postad 1 December , 2008 Full tilt har du rakeback om du signat via en affiliate och då har du 27% oftast. De betalar ut en gång i veckan. Men om du spelar där utan signat via en affiliate så är du utan rb. De gillar inte att fixa det i efterhand tyvärr. Man måste alltså värva spelare till deras klient för att få rb? Citera
kaffebarn Postad 1 December , 2008 Rapport Postad 1 December , 2008 Man måste alltså värva spelare till deras klient för att få rb? nej Citera
Deppodi Postad 1 December , 2008 Författare Rapport Postad 1 December , 2008 nej vet du hur det är på fulltilt då? och hur kan man annars få rb? Citera
torax Postad 2 December , 2008 Rapport Postad 2 December , 2008 Jag är med RBL dom hjälpte mig få RB på befintligt konto hos Fulltilt. Inga problem alls. Citera
Faxxen Postad 2 December , 2008 Rapport Postad 2 December , 2008 Man måste alltså värva spelare till deras klient för att få rb? Nejdå men du behöver en affiliate / rakebacksida som har avtal med dem. När det gäller rb till befintliga konton så går det men de verkar gnälla varje gång. Jag hade själv rb via en stor rakebacksite men använde inte det förrns efter ett halvår. Så undrade jag vart fan min rb tog vägen och mailade rakebacksiten som svarar att full tilt har som policy att man måste spela inom 60dagar annars tar de bort dealen och det är inget vi kan göra. Sen en hänvisning om att full tilt är så stora och kan göra lite som de själva känner. Som tur va hade jag en kontakt på full tilt som fixade det iaf. Citera
LordRalpHs Postad 2 December , 2008 Rapport Postad 2 December , 2008 Finns det någon nakdel med att signa upp ett rb-konto i efterhand på full tilt? Läste på forumet att nakdelen är att man inte kan få ut bonusar, om man redan har plockat ut den, då finns det väl inga nakdelar? Är tacksam om någon orkar ta sig tid och förklara för en nybörjare Citera
Recommended Posts