Gå till innehåll

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

1. 1. Vad bör hända med Ferna?

• Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21

Recommended Posts

Postad
gått minst en mil om dagen i snart 2 veckor + 3-4 gympass/veckan samt kanske 2 löppass på ca 3-5km :)

f.ö äger jag ingen bil och har inte råd med taxi---:cry:

Nu till det intressanta; Har du backat några kilo?

• Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Hittade lite grind när jag vaknade i morse, gick dåligt och backade 3 bi. Sen blev jag full, har återhämtat mig efter att jag käkade frulle och nu sitter jag med öppna fönster och solen skiner in på min appletini. Jag mår bra!

Postad
vilja och en bra playlist på telefooonen

heh har försökt det, men fixart ändå inte. Sjukt imponerande att gå så mkt imo, och WP med vikten mä. Malmö 15-18:e för min del. Skulle kunna dricka vår vikt i sprit då, över en gtfo-disskution 8-)

Postad
heh har försökt det, men fixart ändå inte. Sjukt imponerande att gå så mkt imo, och WP med vikten mä. Malmö 15-18:e för min del. Skulle kunna dricka vår vikt i sprit då, över en gtfo-disskution 8-)

spiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!

peppar hit* lite fler gto-donks så blir riiiktigt bra!

Postad
Hittade lite grind när jag vaknade i morse, gick dåligt och backade 3 bi. Sen blev jag full, har återhämtat mig efter att jag käkade frulle och nu sitter jag med öppna fönster och solen skiner in på min appletini. Jag mår bra!

För er som inte vet hur det ser ut när Starfitter dricker appletini.

kennyr00o0o0on.jpg

Postad
vet inte alla mina "polare" har tydligen dratt hem över lovet så sitter här på tu man hand med min bag in box så drar dit alkoholen bär omss 8-) vart ska du/ni?

nobeltorget 95, nr 16 ring på... my place sen blire kb eller slagt

Postad
john var tapper men höll inte riktigt hela vägen tyvärr 8-)

har iofs fått rätt många fylle sms tebax som inte tckte et va ok så rätt nöjd ändå! pjus imån blir man bjue på middag mummma :-D saka dessutum ragga bå min favvobrud om dom tillllåter vilket inte e tillåtet men de ska vi nog ordna så puss på er ;-)

• Skapa nytt...