Gå till innehåll

Starfitter - låsning


Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad bör hända med Ferna?

    • Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21


Recommended Posts

  • Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Halloj Starfitter. Konstig sömn och straffpromenad låter som en risky uppvärmning för pokern, men hoppas det går. FYP btw :-P

 

nej då det är så man rullar ju!

Idag har jag spelat konstig poker, sprungit bra en session och dåligt en. Dagen slutar på ner 1 bi men var upp 5 ett tag, skjut mig osv..

Just nu kollar jag legend of the seeker och gråter inombords, skärpning på allting imorgon tamefan. Måste plugga och spela lite bra poker någon jävla gång, är upp 5 bi på spelet över 35k händer, lol på mig :cry:

 

Vad tycker ni man gör på turn? vik>>shipp>>>>>syn eller?

 

 

Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 603539

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

SB: $354.35

BB: $214.80

UTG: $205.87

MP: $320.25

Hero (CO): $336.90

BTN: $200.00

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is CO with A :club: 5 :club:

2 folds, Hero raises to $6, BTN calls $6, 2 folds

 

Flop: ($15.00) J :club: 8 :club: 9 :diamond:(2 players)

Hero bets $11.25, BTN raises to $32, Hero calls $20.75

 

Turn: ($79.00) 7 :heart:(2 players)

Hero checks, BTN bets $52.00

 

tror f.ö att jag tänker börja lägga upp resultat på både poker och träning här. Få skämmas lite när jag blir tjafsig osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fold>fold>fold>shipp>syn i den ordningen ungefär

 

edit: imo såklart

 

obv fick jag höra samma sak av fi när jag drog ut.....:rolleyes:

 

Löjligt trött på migsjälv, känns inte som att jag har spelat bra poker sen typ innan åre. Får ta tag i de så jävla hårt nu så jag börjar nästa månad i positiva tankar.

 

Iaf imorgon ska jag få in ett par sessions, ett finspluss, en promenad på minst 6 km och springa lika långt samt köra mage. Måste plugga också, misslyckas jag så ska jag slå migsjälv i ansiktet med en jättestor färsk fisk från gubben utanför willys

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

obv fick jag höra samma sak av fi när jag drog ut.....:rolleyes:

 

Löjligt trött på migsjälv, känns inte som att jag har spelat bra poker sen typ innan åre. Får ta tag i de så jävla hårt nu så jag börjar nästa månad i positiva tankar.

 

Iaf imorgon ska jag få in ett par sessions, ett finspluss, en promenad på minst 6 km och springa lika långt samt köra mage. Måste plugga också, misslyckas jag så ska jag slå migsjälv i ansiktet med en jättestor färsk fisk från gubben utanför willys

 

PICS when it has happened!! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan hade övningstenta vid 8 men minns inte ens att telefonen ringde i morse... Ska dra på föreläsningen som är direkt efter iaf, just nu ere kvarg och banan och 2 tablar två fiskiga bord såhär innan skolan. SOFT!

Blir ett brutalt ryggpass efter skolan sen med :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan hade övningstenta vid 8 men minns inte ens att telefonen ringde i morse... Ska dra på föreläsningen som är direkt efter iaf, just nu ere kvarg och banan och 2 tablar två fiskiga bord såhär innan skolan. SOFT!

Blir ett brutalt ryggpass efter skolan sen med :)

 

Brutalt my ass :mrgreen: Kan du ens göra en chin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blev att gå en mil och spela en session också. Spelet känns mkt mer stabilt nu även om jag åkte på några förlorade setups för stack :)

Ska köra en liten coachsession imorgon med och kanske täppa igen ytterligare några luckor.

Förresten hittade jag precis ett sånt löjligt pepp inför vallborg i lund, kollat in filmer från det på youtube. Asså insane vad nice det kommer bra, tycker alla pfare som bor i området lätt ska joina där. För min del gället det bara att gå ner 5 kg tills dess så är jag fit for fight!!!!:-D

 

Btw jag väger typ exakt 100kg nu och ska vara nere på 90kg till 1 juni, jag super och har mig varje helg men är löjligt nyttig i veckorna. Är det möjligt att klara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 607754

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

MP: $213.50

CO: $721.60

BTN: $97.00

SB: $183.47

BB: $450.70

Hero (UTG): $405.00

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is UTG with T :club: T :heart:

Hero raises to $7, 2 folds, BTN calls $7, SB raises to $24.25, 1 fold, Hero raises to $405, 1 fold, SB calls $159.22 all in

 

Flop: ($375.94) 9 :heart: K :heart: Q :club:(2 players - 1 is all in)

 

Turn: ($375.94) 6 :heart:(2 players - 1 is all in)

 

River: ($375.94) T :diamond:(2 players - 1 is all in)

 

Final Pot: $375.94

SB shows Q :heart: 2 :heart:

Hero shows T :club: T :heart:

SB wins $372.94

(Rake: $3.00)

 

HEHEHHEHEHE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sprang lite kallt idag men hittade ändå 800 plurret, upp 3500€ på spelet för månaden över 40k händer. Känns som en bra första månad på nya nivån, har även fått lite bra skit att tänka på av min "coach" så lär bara bli bättre :)

 

Gick en mil till idag och körde axelpass, nu ska jag bara läsa ut en bok inför tentan så är det en riktigt produktiv dag. Tror det blir en nykter helg mig, ganska sick duktigt jag känner mig atm (samtidigt skittråkig)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...