Gå till innehåll

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

1. 1. Vad bör hända med Ferna?

• Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21

Recommended Posts

• Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
hur går skolan omss

Var där igår, köpt en lagbok och satt i alla jävla klistermärken. Mao det går frammåt!

livsupdate nu

Jag är upp 7 bi på spelet för månaden, lider fortfarande av övervikt, har tenta om några veckor, sitter i en ostädad lägenhet.

Är dock löjligt positiv inför framtiden då vädret börjar gå mot bättre tider, peppar tiesto, peace and love (jay-Z), sommar, bättre balans på kontot osv...

Tänker försöka att bara träna/grinda/plugga och max festa en gång i veckan nu ett bra tag. Bryter jag det måste jag snagga mig (ja tänk dig själv hur de skulle se ut på mig)

edit: lagar ett kg köttbullar

Postad

tog igen något BI iaf, är ner exakt 1 bi på spelet för månaden nu. helvetes satans skithelvete vad trött jag blir. Plussar typ exakt 10 bi för att sen tappa till lite under BE, and repeat. gjort de 3 gånger för månaden redan lol

Postad

En kort session och jag hämtade igen 400ish trors en tråkig 3outare in på turn i 3betad pott precis innan jag stängde ner.

Nu ska jag hjälpa en gammal polare från kna med hennes skolgrej sen ut och gå, blir nog kolla handboll ikväll med. Kristianstad - Malmö, nötmatch då två gamla lagkamrater ska möta varann plus att det är skånederby!

edit: en session till, spelar bra nu =)

edit: en till och hittade en rekordpott, explotomte ftw!!!:D

Postad

En fin session till nu, hittade en dödsfisk som bjöd på några BI men han försvann till nl1k med sin sista deg så kunde inte jaga =(

F.Ö är jag nog världens tönt men orealistiska filmer/filmer med uppebara vetenskapliga brister är något som tiltar mig så jävla hårt, 2012 sög getpenis i detta avseendet.

edit: hittade backet på halva dagsplusset, nu vill jag bara bli full

edit: ett till ner sista handen jag skulle spela, AKs in pre mot AA mot dunderfisk.

Postad
En fin session till nu, hittade en dödsfisk som bjöd på några BI men han försvann till nl1k med sin sista deg så kunde inte jaga =(

F.Ö är jag nog världens tönt men orealistiska filmer/filmer med uppebara vetenskapliga brister är något som tiltar mig så jävla hårt, 2012 sög getpenis i detta avseendet.

edit: hittade backet på halva dagsplusset, nu vill jag bara bli full

edit: ett till ner sista handen jag skulle spela, AKs in pre mot AA mot dunderfisk.

onödigt att 8bet-smeta med ako vs fisk 300bb deep, easylife fattar vad jagmenar, gn

Postad
onödigt att 8bet-smeta med ako vs fisk 300bb deep, easylife fattar vad jagmenar, gn

true that, dock var de 100bb denna gången

Tror man alltid.

Sista bordet som var kvar, inga mer blind var tryckt och jag satt utg :cry:

F.ö så ställde jag klockan på 7 fast skolan börjar 10.15 för nu ska jag ut och gå en sväng! Är nere på 100ish kg nu, hade en ath på 105 så det går åt rätt håll :-)

Postad

Såja axelpass på discometas vis, nu hämta mina nya hörlurar ( steelseries siberia från maxfps beställde igår, nötsida) sen hem grinda innan festandet börjar. Få förunnat!

edit: iskallt värde och jag orkar inte så nu blir jag full... Vet inte vart vi ska hän ikv? förslag, åker max 40 mil

Postad
Såja axelpass på discometas vis, nu hämta mina nya hörlurar ( steelseries siberia från maxfps beställde igår, nötsida) sen hem grinda innan festandet börjar. Få förunnat!

Typ såhär?!

kennyro0on.jpg

vet att du älskar mina bilder! :twisted:

Postad

Ez musen ez! Atm är jag på tåget till Karlskrona, jag och en rommie blev fulla och tog sista tåget. Pure white trash supa på tåget men thats how we rolz! Upp 8 bi för månaden på spelet, ska dock hitta en fylle/pub coaching av fille123 på kna:s nya stekställe! Eeeeez, sket i ta med något åkte som jag är och kmr ångra mig imorgon när

jag vaknar och bara har dessa kläderna:((()

gl all och hoppas på irl klonk ikv på STs vis

Postad

edit: iskallt värde och jag orkar inte så nu blir jag full... Vet inte vart vi ska hän ikv? förslag, åker max 40 mil

Fuck u, Im hardcore, idag körde jag faktiskt biceps OCH mage!!

Postad
sovit någon timme eller 3! På att ikväll igen! Hör av dig när du vaknat sas!

Vaknade nyss, önskar att jag inte skulle gjort de =(

ska köra rehab inför kvällen så blire hårt igen i guess!

• Skapa nytt...