Gå till innehåll

Starfitter - låsning

Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

1. 1. Vad bör hända med Ferna?

• Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21

Recommended Posts

Suttit precis hela dagen framför min jättegamla delldator och uppdaterat fb och pf, samtidigt kollat film på min mbp(3 st tremorsfilmer) och msnat. Har egentligen en hemtenta att skriva, känner mig totalt värdelös...

+et är att jul är lite trevligt och att jag är ganska sugen på poker igen :)

Julschemat ser ut följande:

Julaftonmys

Juldagen fest i karlskrona

Annandagen fest i ronneby

Nyår Hemma i karlskrona får se vad som händer..

Mellan 1-10 jan har jag i uppgift att dra ihop en klassfest för gymnasieklassen så blir nog hyra lokal alt trycka in alla jag känner på att åka polenfärjan--->whitetrash at its best!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Såja då är julafton slut för min del, var ganska lugnt och allmänt tråkigt som vanligt. Karl bertils jul äger ofc men kalle anka är tamefan drygare för varje år =(

Fick inte så mkt skoj heller för den delen, 2 mjukisar i storlek L som satt som de vore tjejstorlek(:cry:) en kaffebryggare, en termometer(?!) och lite lakan och skit..

On another note så kom jag på lite kuriosa från mitt liv som någon kanske uppskattar..

Första utspelar sig i natten till igår, jag är fortfarande ganska risig och ont i halsen. Går hemma hela dagen och när jag lägger mig för att sova tar det typ 40 min och jag somnar halvtiltad och hungrig..

någon timme senare(2 tiden) så vaknar jag av något udda ljud, tar säkert en minut innan jag fattar vad det är.

Någon står utanför mitt fönster och knackar på det(är hos mina föräldrar och har mitt pojkrum på bottenvåningen), då ringer harry mig och säger att jag ska öppna.. WTF jag vill ju sova och orkar inte med det, han ger luren till easylife som mest fnissar. Dom säger att dom vill se mig(?!?!?) och om jag kan svälja?

Jag lägger på och ignorerar dem... Tydligen hade de åkt förbi shell och köpt korv till mig, kom på i efterhand att de gjorde samma sak förra året då jag också låg sjuk vid den här tiden på året laaalz

dagen efter är jag ganska pigg och hänger på en polare till gymmet men jag är bara sällskap för vi ska in runt stan efter. Väl inne i stan och ca 50 meter från fiket vi ska ta en toast och fixa med min dator så ser jag ett gäng gamla klasskompisar sittande i fönstret(tjejer obv) och vinka. Jag vinkar tbx och när jag ska gå över gatan trampar jag rakt ner i en säkert 2dm djup vattenpöl med iskallt vatten, tilt jag hade bara mina löpardojjor på mig så jag blir helt genomblöt..

Haltar mig in på fiket(inte sett tjejerna på typ 1 år) och jag och min polare sätter oss vid bordet. Han går och beställer och jag blir tvungen att ursäkta mig och ta av mig ena skon och strumpan..

Sitter sedan där på fiket i säkert 2 timmar med ena foten utan sko och strumpa och känner mig allmänt lol :-(

Två irl badbeats på två dagar och idag gör vi en hattrick...

Detta smset får jag av en polare som funderar på ha lite förfest imorgon:

Vidarbefodrar här harrys tankar inför morgondagen ifall jag ska styra upp något:

"Tror du bör ha dresscode om starfitter ska komma, annars blir det lätt linne och smutsiga mjukisar + den stora vita snowboardjackan, då blir det ingen kul juldag...."

såja nu har jultristessen gått över lite... god fortsättning sas

Länk till kommentar

Detta smset får jag av en polare som funderar på ha lite förfest imorgon:

Vidarbefodrar här harrys tankar inför morgondagen ifall jag ska styra upp något:

"Tror du bör ha dresscode om starfitter ska komma, annars blir det lätt linne och smutsiga mjukisar + den stora vita snowboardjackan, då blir det ingen kul juldag...."

såja nu har jultristessen gått över lite... god fortsättning sas

varför blir jag inte refererad till harry eller easylife utan bara till "en polare"...

sådär lagom uppskattad.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...