Gå till innehåll

Starfitter - låsning

Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

1. 1. Vad bör hända med Ferna?

• Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21

Recommended Posts

Haha för det är en inre struggle i min frustrerade pf-förstörda hjärna som gillar vad du skriver men tiltar så fort jag ser din avatar :)

hahaha okej, funderade faktiskt senast igår på att byta nu när jag ändå blir av med katterna(den andra är easylifes avatar) men väntar till jag hittar något göttigt:)

edit: done

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

+1 och tyy!

GOMORRON PUMPINIRON MANNEN!

Jag har hittat en ny motivationskälla rent inkomstmässigt! Ska satsa på att klara ett år på mäklare och tjäna ihop tillräckligt med cash så jag kan ta en resa asien-aussie-usa under typ ett halvår. Vore så sjukt nice och känns som att det är ganska passande tid i livet för att göra det, problemet blir bara pengarna. Hur mycket tror folket att det går på(utgår från jag inte jobbar när jag är utomlands)?

Ett halvår är waaaaaay to short time imo

Länk till kommentar

kollade precis på en dokumentär som handlade om vanvårdade grisar och av en slump tyckte jag att jag såg dig bland vimlet av köttsårskadade svin med brutna ben och avbitna svansar

mvh per

Ge mig 3 månader så är man ingen fet gris längre sas. Sluta skylle på de lilla

militärludret per nu mister...

Länk till kommentar

Såg en sick bra dokumentär om Koranen igår som jag hade liggande på min externa. Iof väldigt vinklad och USA producerad men ändå galet intressant, reflekterade en hel del över lite olika religioner och skit...

Skulle fan vilja läsa Koranen sett som en filosofisk uppsats på sitt ursprungliga språk och inte nutidens jävla ripoff, den verkar ha en hel del nötiga tankar...

edit: saudiarabien is the devil

Länk till kommentar

kolla https://www.flashback.info/showpost.php?p=20453697&postcount=747

läs igen hela tråden, man får sig ett gott skratt och tappar hoppet om mänskligheten

sick vilka jävla nolifers det finns..... (kastar obv sten i glashus men wtf)

iof älskade jag när någon sån anti peddogrupp blev legalisera röka :mrgreen:

Länk till kommentar

• Skapa nytt...