Gå till innehåll

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

1. 1. Vad bör hända med Ferna?

• Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21

Recommended Posts

Postad

Jepp ev grafer berättar inte speciellt mycket men bra att kunna wajna med!

Har förövrigt sprungit bättre idag(1bi över ev:mrgreen: :mrgreen: )

Och jag är lite gladar iaf, atm upp 5,5 BI på morgongrinden.

Mer ska det bli ska bara springa ut och handla sen dra in 2k händer till.

Ska nog bjuda på några guldklimpar senare ikväll. Vad det blir får ni se senare ;)

• Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Detta är inte boss eller någon annan sajt som händer muckas. Jag är seriöst 10BI under mitt allin EV.

Uhm, 10 BI under är inte jättemycket. Jo, på 10k händer iofs...

Men EV-grafer är sjukt överskattade imo och missvisande. Känn som det bara är någon tröst för alla grinders när de känner sig utdragna.

Uh, hur är de det? Det är väl klart att det är en tröst om man ligger breakeven men egentligen (enligt EV) skulle varit 10 BI upp. Och det är ju ett skitbra verktyg att använda som tilt-stop verktyg om man är en bra spelare eftersom man ju vet att man har spelat rätt, även om man har backat på spelet. Och med vetskapen att man inte kan göra mer än att få in pengarna med bästa handen liksom.

Själv följer jag min EV med större intresse är min verkliga rulle. Men jag spelar iofs på en nivå som bara är ett steg till nästa nivå, varav jag prioriterar spelet framför resultatet så att säga.

Minns hur besviken jag var efter en session när jag slutade lite lite plus, men enligt EV var back 5 BI. Har aldrig varit så besviken, inte ens när jag backat 3 inköp men spelat men lirat breakeven på EV.

Om du syftar på att setups också har en stor variation så bör de ju hamna i din favör lika ofta som inte.

Postad

ps alla borde fan kolla miss march, sjukaste komedin! AS NICE:mrgreen:

Nötlåten i filmen:

Tycker du verkligen den va så bra? :D Sjv tyckte jag den va rätt dålig. Vissa scener va dock roliga men jag tycker skådespelet va riktigt uselt och förstörde filmen. Sen att dom skrek som två tjejer halva filmen gjorde bara saken värre. Dock så va han rapparn skön och rätt rolig.

Postad
Tycker du verkligen den va så bra? :D Sjv tyckte jag den va rätt dålig. Vissa scener va dock roliga men jag tycker skådespelet va riktigt uselt och förstörde filmen. Sen att dom skrek som två tjejer halva filmen gjorde bara saken värre. Dock så va han rapparn skön och rätt rolig.

Jag satt ensam på ett tåg och såg den. Kunde inte sluta skratta, tror tjejen som satt mitt emot anade lite drogmissbruk ;)

Ne skitfilm är det ju men så sjuk att jag älskade den. Horsedick.mpeg gjorde ju hela filmen själv liksom. Och om du nu inte skrattade till du dog så gör om gör rätt:

4-10 personer. Tillagningstid: ca. 1 tim.

1 st Kungsörnen Baka Själv! Chokladkaka.

75g Smör.

1-3 g/person Hasch.

2 Ägg.

+

Miss March

= Bra skit!

Postad

Jahapp då var man BE på b2b, var som mest upp 9 BI och det var kanske 5 timmar sen? :shock:

Ingenting funkar när jag spelar så ska vila resten av kvällen så får det ge sig inatt eller morgon.

Postad
Jag satt ensam på ett tåg och såg den. Kunde inte sluta skratta, tror tjejen som satt mitt emot anade lite drogmissbruk ;)

Ne skitfilm är det ju men så sjuk att jag älskade den. Horsedick.mpeg gjorde ju hela filmen själv liksom. Och om du nu inte skrattade till du dog så gör om gör rätt:

4-10 personer. Tillagningstid: ca. 1 tim.

1 st Kungsörnen Baka Själv! Chokladkaka.

75g Smör.

1-3 g/person Hasch.

2 Ägg.

+

Half-Baked

= Bra skit!

FYP

Postad

Laddade ner ett schackspel i telefonen igår. SAAATAN vad ägd jag bli, har bara vunnit på sämsta leveln. Över det är fan totalt omöjlig och jag kan inte sluta spela förrens jag klarar det. Låg nog och spelade i en timme i sängen innan jag somnade igår natt :roll:

Nya tag vad gällande poker idag iaf, ska kämpa och ta igen gårdagens back innan svärföräldrarna kommer ikväll.

Postad

Neheeeeeeeeeee. Slutade ner 1bi och var som mest ner typ 5 men då började jag spela lite bättre och fick några goa setups iaf.

Var BE när jag började stänga ner borden men sen åkte färgdraget in på turnat set vilket sög. Mot en superfisk dessutom men wtf =(

Asså hur ofta blir man översettad? Vet inte om det är normalt men har blivit översettad 6 gånger på 3 dagar nu. Börjar fan kännas som PLO :roll:

Postad
Känns ju nästan som jag är rungood om man jämnför!

Men ärligt, hur dum får man bli? Snatta en trisslott och skrapa den i affären? Sen fattar jag inte vilken jävla retardsäkerhet de har om det ens GÅR att snatta en trisslott.

Edit: Mindes fel. Historien som jag påmindes om var denna: http://www.boston.com/news/local/articles/2007/11/29/bank_robber_may_see_lottery_win_scratched/ Killen var en ex-bankrånare som inte fick gambla pga sin villkorliga frigivning.

Postad

Såja exakt BE för dagen. Känns som att spelet inte fungerar riktigt som det ska så jag ska fixa massa annat nu så får vi se när jag tar nästa session...

Känner jag mig själv rätt blir det inatt när alla somnat :oops:

Postad
Läsvärd blogg, tack för tipset!

lmao :-P Jag tycker iof inte hon är snygg, man ska vara bra jävla wt för att skaffa silikon när man är ~20 år 2009

Where at? Måste ju styras upp grindstuga även i skåneland :-)

I hässleholm, vart bor du? Lund?'

Jag kan dra ihop grindstuga när som i min lägenhet. Kan dra ner sammejao också. Vet inte vilka fler som är skåningar på forumet men kan nog trycka in några fler om nån är intresserad

Postad

Tänkte eftersom så mycket pokerfolk är och steker runt i thailand så är det nog detta bästa forumet att posta på :)

Det är så att jag och flickvännen preliminärt hade tänkt åka till thailand i vinter. Försöka timea det så att båda kan åka när vi inte har tentor osv. Vi siktar på att vara borta i 3 veckor helst.

Jag har hört att många som har varit i thailand mycket totaldissar Phuket men kvinnan är totalinställd på att åka ditt och mig spelar det inte så superstor roll eftersom det bara är vi två(finns en liten chans att det blir 2 till) som ska åka och jag vill mest bara njuta av väder/alkohol/atarxi.

Frågan är alltså hur rekommenderar ni mig att styra upp det hela?

Vi småkollade ju lite på charter men det känns ganska kallt iom att det är peaksäsong och man får räkna med 30 lök PP för 3 veckor på ett okej hotel.

Alla förslag/synpunkter är hjärtligt välkommna :heart:

Postad
lmao :-P Jag tycker iof inte hon är snygg, man ska vara bra jävla wt för att skaffa silikon när man är ~20 år 2009

I hässleholm, vart bor du? Lund?'

Jag kan dra ihop grindstuga när som i min lägenhet. Kan dra ner sammejao också. Vet inte vilka fler som är skåningar på forumet men kan nog trycka in några fler om nån är intresserad

Jag är grymt sugen om en dryg månad när jag kommer tillbaka till Sverige!

Tänkte eftersom så mycket pokerfolk är och steker runt i thailand så är det nog detta bästa forumet att posta på :)

Det är så att jag och flickvännen preliminärt hade tänkt åka till thailand i vinter. Försöka timea det så att båda kan åka när vi inte har tentor osv. Vi siktar på att vara borta i 3 veckor helst.

Jag har hört att många som har varit i thailand mycket totaldissar Phuket men kvinnan är totalinställd på att åka ditt och mig spelar det inte så superstor roll eftersom det bara är vi två(finns en liten chans att det blir 2 till) som ska åka och jag vill mest bara njuta av väder/alkohol/atarxi.

Frågan är alltså hur rekommenderar ni mig att styra upp det hela?

Vi småkollade ju lite på charter men det känns ganska kallt iom att det är peaksäsong och man får räkna med 30 lök PP för 3 veckor på ett okej hotel.

Alla förslag/synpunkter är hjärtligt välkommna :heart:

Som jag skrivit innan någonstans är Phuket inte i närheten av Pattaya i äckligheter så det kunde ju varit värre. Finns ju trevligare ställen än Phuket men om tjejen tvunget vill dit är det helt ok iaf. Kan tipsa om ett av de bästa hotellen jag bott på: http://www.agoda.com/asia/thailand/phuket/the_yorkshire_inn_hotel.html

Ska ni dit är detta ett måste typ :) Jättefin pool, bra läge, gratis internet på rummet (uppskattas väl av flickvän?), grymt bra gym. Maten var skitgod där med. Kunde bara komma på en enda negativ sak efter vistelsen där, vilket var en idiot bland personalen. Men för detta fick vi blommor och en flaska mousserande vin upp på rummet efter att vi påtalat problemet för ägaren :mrgreen:

Koh chang rekar jag alltid, speciellt om man är med tjejen! Hua Hin är också jättefint men Koh Chang är underbart. Cookie(s?) Hotel var vi jättenöjda med.

Absolut inte charter under några omständigheter! Lägg ner lite tid (behövs inte så farligt mycket faktiskt) och boka hotell i god tid genom någon sida typ agoda.

I ditt fall skulle jag reka Thai Airs direktflyg Köpenhamn-Bangkok. Sov bort jetlagen på något hotell i Bangkok några dagar och shoppa lite semesterkläder osv här, samt festa loss lite obv ;) Beta av de klassiska turistgrejerna "stora guldBuddhan" och något tempel. Testa världens största krokodilfarm som ligger en liten liten bit utanför stan bara. Coolt ställe! Har fan glömt vad det heter men om det är intressant kan jag leta upp det. Lär inte vara så svårt att googla fram :)

Sen letar ni upp något billigt flyg härifrån till ev. Phuket eller var ni nu ska. Dagen innan hemresan åker ni tillbaka till Bangkok och tar en natt på Novotel som ligger så nära flygplatsen man kan komma.

Det är bara att fråga om det är något annat :)

Postad

Imo är bangtao beach i phuket nöten.

Inte om man ska festa iofs.. Men annars lugnt ställe med många fina hotel runt den lilla lagunen.

Finns även villor att hyra där!

• Skapa nytt...