Gå till innehåll

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

1. 1. Vad bör hända med Ferna?

• Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21

Recommended Posts

• Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Ne vad vill man göra med livet egentligen?

Man vill vara rik

Man vill vara vältränad

Man vill klara skolan

Lösning:

1. spela lite poker och lära sig bli bra på det.

2. träna en hel del och sätta upp delmål i dagboken så jag tvingas klara de

3. Börja plugga emellanåt

Allt ska fixas dirr efter jag kommer hem från malta och då är förhoppningsvis punkt 1 redan avklarad ;)

Varför vill man klara skolan?

Postad

jag halvdog av trötthet nu. mina ben mår inte bra och kalaset till tyskland inkl resa gick på ca 7k och slutade med:

20 flak (2 var cider)

15 liter vin typ

ca 25 flaskor sprit

känns ganska bra men............

Kom på mig själv med att jag har spenderat varenda krona jag någonsin tjänat på poker. Säger inte de är några stora summor men jag har verkligen aldrig sparat något av de. IDIOT!

Postad
jag halvdog av trötthet nu. mina ben mår inte bra och kalaset till tyskland inkl resa gick på ca 7k och slutade med:

20 flak (2 var cider)

15 liter vin typ

ca 25 flaskor sprit

känns ganska bra men............

Kom på mig själv med att jag har spenderat varenda krona jag någonsin tjänat på poker. Säger inte de är några stora summor men jag har verkligen aldrig sparat något av de. IDIOT!

Aouch! När jag cashar ut sparas 50% av pengarna i avanza samt lite fonder. 25% är "mina" pengar som får spenderas och 25% åker in på mitt e-sparkonto. Pengarna på e-sparkontot är de enda som någonsin får besöka en pokersite igen om man skulle gå sitegul. siffrorna är ungefärliga då man ibland behöver större kapital till något inköp eller dyl. Då avvarar jag lite mindre till sparandet.

Men du är väl inte livs & sitegul va? :-(

Postad
Aouch! När jag cashar ut sparas 50% av pengarna i avanza samt lite fonder. 25% är "mina" pengar som får spenderas och 25% åker in på mitt e-sparkonto. Pengarna på e-sparkontot är de enda som någonsin får besöka en pokersite igen om man skulle gå sitegul. siffrorna är ungefärliga då man ibland behöver större kapital till något inköp eller dyl. Då avvarar jag lite mindre till sparandet.

jo tyvärr är han det efter dagens shopping :(

Postad

Per definition är jag väl sitegul men ändå inte på något sätt ;)

Har dock lite pengar sparade från innan jag började spela poker och kanske 25k till övers men dom flyger ju snabbt men alla saker jag köper.

Men vafan, så var du sugen. Inte varit inne :D Sent nu tror jag...PMar MSN i vilket fall, borde gjort det tidigare :P

DO IT! Nollningen tar slut nu så blir lite mer fritid på helgerna:D

Postad

jag orkar inte att jag är så lat.

Efter malta blir de får in lite grind här och var. Tror mitt spel kommer vara insane, shoff shoff pang pang osv.

Blir det en vit ryss till lunchen för att komma igång kanske? frukosten var ju chocklad från tyskland...

• Skapa nytt...