Gå till innehåll

Svenska Spels inofficiella förslagslåda.


Benny_81

Recommended Posts

Vet ej. Men världen över är torsken utrotningshotad. Dock verkar den trivas och må bra i våra vatten! Så jag rekomderar ett besök på SvS om du spelar på låga bord(på höga bord vet jag inte hur det ser ut)! :)

 

...

 

Ibland går det inte att nollställa statistiken(antal spelade händer osv). Trots att man trycker på återställningsknappen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men tycker det är illa att man antingen måste ha dem stora borden som täcker hela skärmen eller supersmå. Man borde kunna reglera som man själv vill

 

Sen tycker jag även att det skulle vara bättre att ha 6manna bord ist för 5manna. Både på SNG och CG

 

Jo, antingen blir mini alldeles för små eller också täcker de hela skärmen.

Det är inte alls genomtänkt. Dessutom finns inga snabbknappar på mini av någon anledning.

6bord med 1280X1024 tycker jag är det enda som funkar någorlunda.

9bord (Alltså med några vanliga Boss-bord uppe) mini med 1600x1200 går inte att spela med överhuvudtaget.

 

Reloadfunktionen funkar också rätt kasst. Skulle vilja kunna köpa in 1kr när jag är all-in så man slipper sitta ut om man skulle förlora.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...