Röven Postad 12 December , 2008 Rapport Postad 12 December , 2008 Jag undrar bara vem som kan 0.5 FR bättre än mig så jag kan få hjälp isf...? (med tanke på att alla svårare beslut är readbaserade) Postade den antagligen för att jag var tiltad. --- Nu till något roligare... Rövaren är singel o sökande.. Ni som är intresserade av Rövaren kan svara på det här inlägget! Måste också bara säga att den här videon du hittat är nog fan den mest klockrena någonsin:mrgreen: Vem fan är den där snubben?! Är det någon man kan få tag i på riktigt och typ hyra en helg bara för att skratta åt honom?! Sjukt skön kille: "Rock you"
AdslVerbe Postad 12 December , 2008 Rapport Postad 12 December , 2008 Akta dig för kungrikard, då kanske det går lite bättre för dig vid borden eftersom han säkert tagit 5-6 inköp av dig senaste tiden:-P Menar du 5 till 6 x 55kr eller 5 till 6 x 200kr?
Röven Postad 12 December , 2008 Rapport Postad 12 December , 2008 Menar du 5 till 6 x 55kr eller 5 till 6 x 200kr? Haha,bra fråga men spelar väl egentligen ingen större roll.. Jag har aldrig lyckats förlora så mycket på så många olika omgångar som SunTzu lyckats med emot kungrikard. Är något jag beundrar hos honom. Hans förmåga att förlora?!
_Fibonacci Postad 12 December , 2008 Rapport Postad 12 December , 2008 Blev det ngn alkohol röven? Själv har man dragit i sig två kalla stora starka =) Göööttt!! Och medrigg direkt med alkoholen i kroppen haha =) Blir mkt grind ikväll för mig med =) Måste snygga till rullen igen efter lite nedgång men börjar se bra ut igen =) hehe får se om mina öl kan hjälpa mig tillbaka =) Radio 107.5.se har jag nött ett par timmar nu...Dock tycker jag man börjar märka att det spelas ganska mycket samma musik hela tiden då man lyssnat ett tag men det funkar bra =) Nee liten kort paus bara sen e jag igång igen och lirar!
Röven Postad 12 December , 2008 Rapport Postad 12 December , 2008 Blev det ngn alkohol röven?Själv har man dragit i sig två kalla stora starka =) Göööttt!! Och medrigg direkt med alkoholen i kroppen haha =) Blir mkt grind ikväll för mig med =) Måste snygga till rullen igen efter lite nedgång men börjar se bra ut igen =) hehe får se om mina öl kan hjälpa mig tillbaka =) Radio 107.5.se har jag nött ett par timmar nu...Dock tycker jag man börjar märka att det spelas ganska mycket samma musik hela tiden då man lyssnat ett tag men det funkar bra =) Nee liten kort paus bara sen e jag igång igen och lirar! Jodå, lite öl har det allt blivit här med:-P MAN FÅR INTE KLAGA PÅ RADIOKANALEN 107,5... Men jag håller med:-P haha blir väldigt enformigt om man lyssnar i flera timmar..! Då får man dra på fiske eliten emellanåt så ordnar det sig. Erik och Dimman sviker aldrig. Undrar vad fan kungen gör idag, har inte sett han på hela dagen! Kanske pensionerat sig:-P
Röven Postad 12 December , 2008 Rapport Postad 12 December , 2008 Nu börjar jag bli trött, orkade inte gå ut idag.. Ska försöka spela till 00.00 och sen sova som ett riktigt as..! Passa på nu allihop, Rövaren är dödstrött! haha:lol:
_Fibonacci Postad 12 December , 2008 Rapport Postad 12 December , 2008 En fråga från mig som nyss införskaffat PT. Använder ni det mkit för att analysera erat eget spel. I så fall vad tittar ni på för stats och vad vill ni att de ska ligga kring för siffror? Läste lite om att typ 18/14/3 är bra siffor att ligga i för FR. Men kan man få fram hur ofta man CB? Du sa att du inte orkade gå ut? Var det ut för att köpa kaffet? =)
Röven Postad 12 December , 2008 Rapport Postad 12 December , 2008 En fråga från mig som nyss införskaffat PT. Använder ni det mkit för att analysera erat eget spel. I så fall vad tittar ni på för stats och vad vill ni att de ska ligga kring för siffror? Läste lite om att typ 18/14/3 är bra siffor att ligga i för FR. Men kan man få fram hur ofta man CB? Du sa att du inte orkade gå ut? Var det ut för att köpa kaffet? =) Nej ut som i ut och dansa och vara dräggig! Finns en PT tråd, använd den! Testa och kör 18/14/3 och sen hör du av dig till mig när du testat det:lol:
_Fibonacci Postad 12 December , 2008 Rapport Postad 12 December , 2008 Hehehe nee jag hade planer på utgång också men ids inte, tror det blir poker hela natten istället =) Jo ska kika i PT-tråden. Nee alltså jag ser ju att du och Kungrikard inte raisar lika mycket pre, limpar mer än vad tex jag gör...kanske mer vinnande på denna nivå...men tycker mitt spel fungerar bättre på 1/2 än 0.5/1...kanske för att det e mer tightgrinders på 1/2 ev...men vi får se...det e ju det jag testar nu att köra ungefär enligt de statsen =) Märker ingen skillnad på resultatet än hahaha =)
Röven Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 Hehehe nee jag hade planer på utgång också men ids inte, tror det blir poker hela natten istället =) Jo ska kika i PT-tråden. Nee alltså jag ser ju att du och Kungrikard inte raisar lika mycket pre, limpar mer än vad tex jag gör...kanske mer vinnande på denna nivå...men tycker mitt spel fungerar bättre på 1/2 än 0.5/1...kanske för att det e mer tightgrinders på 1/2 ev...men vi får se...det e ju det jag testar nu att köra ungefär enligt de statsen =) Märker ingen skillnad på resultatet än hahaha =) Vad pratar du om? Jag och kungrikard raisar väl typ allt pre? (varför pratar du om hur vi spelar för!`??)
aspelin Postad 13 December , 2008 Författare Rapport Postad 13 December , 2008 Bögjäveln är en tight grinder o spelar 20/3 över 2k händer (5 bord) o fattar inte att han är slagen, vad är fel på särbarnet? ***** Hand 883918442 ***** 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - Saturday, December 13, 2008 9:57:23 AM Adam 32 (Vanlig/Cash Game) Plats 2: Bluntfever (196.83) Plats 8: kungrikard (197.23) Plats 1: Bimpi (104.33) Plats 3: Roff64 (23.00) Plats 6: olsson21 (19.34) Plats 7: mika82 (87.84) Plats 4: ---W--- (213.80) Plats 5: Lars-Peter (103.93) Plats 9: Bosse_S (89.40) Bimpi lägg LM 0.50 Bluntfever lägg SM 1.00 ** Giv ** kungrikard [5r, 5k] *** Bet Runda 1 *** Roff64 Lägg ---W--- Lägg Lars-Peter Syna 1.00 olsson21 Syna 1.00 mika82 Syna 1.00 kungrikard Syna 1.00 Bosse_S Lägg Bimpi Höj till 6.00 Bluntfever Lägg Lars-Peter Syna 6.00 olsson21 Lägg mika82 Syna 6.00 kungrikard Syna 6.00 *** Flop(Board): *** : [5h, 6r, 4r] *** Bet Runda 2 *** Bimpi Satsa 14.00 Lars-Peter Lägg mika82 Lägg kungrikard Höj till 68.00 Bimpi All-in 98.33 kungrikard Syna 98.33 *** Turn(Board): *** : [5h, 6r, 4r, 9r] *** River(Board): *** : [5h, 6r, 4r, 9r, 10k] *** Showdown *** : Rake: 5.56 Totalpott: 217.10 kungrikard [5r, 5k] Triss i femmor Vinst: 0.00 Bimpi [9s, 9k] Triss i nior Vinst: 217.10
Bimpi Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 Bögjäveln är en tight grinder o spelar 20/3 över 2k händer (5 bord) o fattar inte att han är slagen, vad är fel på särbarnet? Det var ju just det jag tänkte mig att du hade koll på och att du för en gångs skull försökte bluffa med det i åtanke, men inte då...
aspelin Postad 13 December , 2008 Författare Rapport Postad 13 December , 2008 Det var ju just det jag tänkte mig att du hade koll på och att du för en gångs skull försökte bluffa med det i åtanke, men inte då... Tror du att jag foldar för 30 till med 74 inne? skulle inte ens foldat om jag hade 22 då... har du sett mig folda om jag bettar hårt? (det har aldrig hänt) edit: medlem sen 2004 o läst mina dagböcker + spelat flera k händer mot mig o fortfarande så kass? nu tycker jag synd om dig... kan inte vara mycket som står rätt till i hjärnan på dig!
Röven Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 Det var ju just det jag tänkte mig att du hade koll på och att du för en gångs skull försökte bluffa med det i åtanke, men inte då... L O L Bimpiiiiiiiiiiii du är otrolig! LOL LOL LOL:mrgreen:
Bimpi Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 Tror du att jag foldar för 30 till med 74 inne? skulle inte ens foldat om jag hade 22 då... har du sett mig folda om jag bettar hårt? (det har aldrig hänt) Nej jag trodde inte att du skulle folda. Egentligen "visste" jag väl att du hade set eftersom du aldrig bettar hårt utan nötterna, men lyckades övertala mig själv om att du hade färgdrag när du spelade så mot just mig. Men jag överanalyserade visst och hade för höga tankar om dig.
Röven Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 Redan idag strax innan 11 på morgonen utser jag "Dagens Donk" Bimpi! Grattis grattis! Hur känns det? Blommorna kommer på posten inom en vecka!
aspelin Postad 13 December , 2008 Författare Rapport Postad 13 December , 2008 L O L Bimpiiiiiiiiiiii du är otrolig! LOL LOL LOL:mrgreen: Mm verkligen, nackskott på sånna. 2k till den som fixar det.
Röven Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 Nej jag trodde inte att du skulle folda. Egentligen "visste" jag väl att du hade set eftersom du aldrig bettar hårt utan nötterna, men lyckades övertala mig själv om att du hade färgdrag när du spelade så mot just mig. Men jag överanalyserade visst och hade för höga tankar om dig. Hur mkt vinner du i månaden bimpi?
aspelin Postad 13 December , 2008 Författare Rapport Postad 13 December , 2008 Nej jag trodde inte att du skulle folda. Egentligen "visste" jag väl att du hade set eftersom du aldrig bettar hårt utan nötterna, men lyckades övertala mig själv om att du hade färgdrag när du spelade så mot just mig. Men jag överanalyserade visst och hade för höga tankar om dig. Nej jag satt dig på JJ-AA o vet sen tidigare att du är lite småkär i överpar o ville ha betalt direkt eftersom brädan kanske skulle skrämma dig på turn annars. Har du sett mig banka in med drag mot ngn som e tight o spelar hårt pre/flopp?
aspelin Postad 13 December , 2008 Författare Rapport Postad 13 December , 2008 Hur mkt vinner du i månaden bimpi? Varför tror du att han plussar? --- Nej nu ska jag dra iväg o döda någon! Bimpi in action!
Röven Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 Varför tror du att han plussar? --- Nej nu ska jag dra iväg o döda någon! Bimpi in action! Tror han tjänar miljarder! Han tänker ju tillochmed när han spelar! Nu beställde jag precis pizza,haha.. Låter som om jag vore värsta 150kgs fettot men inte riktigt så.. än:-P Bimpi the fish:mrgreen: Är det du som står och skär i han eller?hahaha
aspelin Postad 13 December , 2008 Författare Rapport Postad 13 December , 2008 Tror han tjänar miljarder! Han tänker ju tillochmed när han spelar! Nu beställde jag precis pizza,haha.. Låter som om jag vore värsta 150kgs fettot men inte riktigt så.. än:-P Bimpi the fish:mrgreen: Är det du som står och skär i han eller?hahaha Yes, ska slakta honom vid borden nästa gång, råttan drog ju direkt efter handen. Nu har man precis tagit taxi till bolaget! Kurant + burn till lunch!
Röven Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 fan gick ut en sväng precis.. Är ju fan SNÖ ute! och då menar jag inte snö som i snö utan SNÖ. Och kallt som fan också, shit asså.. Vet inte om jag någonsin kommer gå ut igen. Tur att man kan beställa mat ifrån internet lol:lol:
Röven Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 Yes, ska slakta honom vid borden nästa gång, råttan drog ju direkt efter handen. Nu har man precis tagit taxi till bolaget! Kurant + burn till lunch! Ditt äckel! Fan va jag är avundsjuk nu..haha skulle lätt byta min pizza mot kurant burn! jag får dricka öl istället:twisted:
Recommended Posts