Gå till innehåll

kungrikard hatar Rövaren @ svs


aspelin

Vem hatar du mest på 0.5/1 FR @ svs?  

115 medlemmar har röstat

  1. 1. Vem hatar du mest på 0.5/1 FR @ svs?



Recommended Posts

Orka skadade idioter med rövtur.... sjklart vinner han med 2 par mot set på runner runner färg... :evil:

 

 

***** Hand 879455237 *****

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - Monday, December 08, 2008 1:38:01 PM

Adam Turbo 5 (Vanlig/Cash Game)

Plats 2: Anders5907 (71.48)

Plats 5: Schtekan (101.43)

Plats 8: kungrikard (52.92)

Plats 9: Powermind (141.21)

Plats 6: Missy T (49.96)

Plats 10: juskbo (80.88)

Plats 3: ZATANZ (45.49)

Plats 4: Tobbebobbe (115.57)

Powermind lägg LM 0.50

juskbo lägg SM 1.00

** Giv **

kungrikard [2r, 2k]

*** Bet Runda 1 ***

Anders5907 Syna 1.00

ZATANZ Syna 1.00

Tobbebobbe Syna 1.00

Schtekan Syna 1.00

Missy T Syna 1.00

kungrikard Syna 1.00

Powermind Syna 1.00

juskbo Passa

*** Flop(Board): *** : [10k, 7r, 2s]

*** Bet Runda 2 ***

Powermind Passa

juskbo Satsa 4.00

Anders5907 Lägg

ZATANZ Lägg

Tobbebobbe Lägg

Schtekan Lägg

Missy T Lägg

kungrikard Höj till 12.00

Powermind Lägg

juskbo Syna 12.00

*** Turn(Board): *** : [10k, 7r, 2s, 9s]

*** Bet Runda 3 ***

juskbo Satsa 1.00

kungrikard Höj till 24.00

juskbo Syna 24.00

*** River(Board): *** : [10k, 7r, 2s, 9s, 4s]

*** Bet Runda 4 ***

juskbo Passa

kungrikard All-in 15.92

juskbo Syna 15.92

*** Showdown *** : Rake: 2.79 Totalpott: 109.05

kungrikard [2r, 2k] Triss i tvåor Vinst: 0.00

juskbo [10s, 7s] Färg med högsta kort tia Vinst: 109.05

 

 

Han kasnke har lite skumm betzising på vissa gator, men visst måste man ju 100% av gångerna få in pengarna mot en shortstacknit med hans hand.

 

WP fi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 828
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Orka skadade idioter med rövtur.... sjklart vinner han med 2 par mot set på runner runner färg... :evil:

 

 

***** Hand 879455237 *****

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - Monday, December 08, 2008 1:38:01 PM

Adam Turbo 5 (Vanlig/Cash Game)

Plats 2: Anders5907 (71.48)

Plats 5: Schtekan (101.43)

Plats 8: kungrikard (52.92)

Plats 9: Powermind (141.21)

Plats 6: Missy T (49.96)

Plats 10: juskbo (80.88)

Plats 3: ZATANZ (45.49)

Plats 4: Tobbebobbe (115.57)

Powermind lägg LM 0.50

juskbo lägg SM 1.00

** Giv **

kungrikard [2r, 2k]

*** Bet Runda 1 ***

Anders5907 Syna 1.00

ZATANZ Syna 1.00

Tobbebobbe Syna 1.00

Schtekan Syna 1.00

Missy T Syna 1.00

kungrikard Syna 1.00

Powermind Syna 1.00

juskbo Passa

*** Flop(Board): *** : [10k, 7r, 2s]

*** Bet Runda 2 ***

Powermind Passa

juskbo Satsa 4.00

Anders5907 Lägg

ZATANZ Lägg

Tobbebobbe Lägg

Schtekan Lägg

Missy T Lägg

kungrikard Höj till 12.00

Powermind Lägg

juskbo Syna 12.00

*** Turn(Board): *** : [10k, 7r, 2s, 9s]

*** Bet Runda 3 ***

juskbo Satsa 1.00

kungrikard Höj till 24.00

juskbo Syna 24.00

*** River(Board): *** : [10k, 7r, 2s, 9s, 4s]

*** Bet Runda 4 ***

juskbo Passa

kungrikard All-in 15.92

juskbo Syna 15.92

*** Showdown *** : Rake: 2.79 Totalpott: 109.05

kungrikard [2r, 2k] Triss i tvåor Vinst: 0.00

juskbo [10s, 7s] Färg med högsta kort tia Vinst: 109.05

 

Lite svårt att folda för juskbo om jag ska vara ärlig, hade du foldat??

 

Fi sitter på BB och det har bara limpats Fi floppar högsta 2 paret inte många händer som slår han på floppen, så lite svårt att förstå din whine. De flesta hade nog degat med dem stackarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han kasnke har lite skumm betzising på vissa gator, men visst måste man ju 100% av gångerna få in pengarna mot en shortstacknit med hans hand.

 

WP fi!

 

När det är limpat pre o som floppen utspelar sig kan jag lova att jag har 22/77/TT/7T 100% av gångerna, wp fi? WP KUNGRIKARD!!! :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite svårt att folda för juskbo om jag ska vara ärlig, hade du foldat??

 

Fi sitter på BB och det har bara limpats Fi floppar högsta 2 paret inte många händer som slår han på floppen, så lite svårt att förstå din whine. De flesta hade nog degat med dem stackarna.

 

Om juskbo trodde att han ledde borde han degat på floppen, han visste att han låg under men klarade inte av att folda mot mig.

 

Var mest whine eftersom jag åkt på massor med torsk i set vs par/2par idag. (runner runner kåk/färg osv...)

 

Jag ska lära mig av röven hur man man aldrig torskar snart. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det är limpat pre o som floppen utspelar sig kan jag lova att jag har 22/77/TT/7T 100% av gångerna, wp fi? WP KUNGRIKARD!!! :evil:

 

Hade du haft 7,7 alt 10,10 så hade du antagligen höjt i den positionen för att få lite information, istället limpade du med en farlig hand som 2,2. Du får en bra flop som floppar totalt i slutändan,men Fi på BB får också en bra flop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då kanske det är på tiden att du lär dig spela poker? Du säger du spelar för att det är kul, men visst måste det vara roligare att utöva en hobby man är duktig på?

 

Kan inte jag spela poker? Vad är det jag gör hela dagarna då? Schack eller? Jag kan spela massor av spelformer o varianter, men vid ett 0.5/1 fr med en armé av synstationer får man se till att inte mata fiskarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade du haft 7,7 alt 10,10 så hade du antagligen höjt i den positionen för att få lite information, istället limpade du med en farlig hand som 2,2. Du får en bra flop som floppar totalt i slutändan,men Fi på BB får också en bra flop.

 

Jag känner väl mig själv lite bättre än du gör? Jag hade inte höjt pre där med 77/TT. Jag limpade för att träffa set o ta betalt av TP/2par/drag om jag träffar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag anmälde jag en person på svs för att han skrev "han bluffar aldrig" och "han har nöten" när jag satsade typ 5 x pottens storlek mot en man med triss samtidigt som han som kommenterade inte ens var med i handen.

 

Det tyckte jag var elakt utav honom och jag blev arg för första gången på länge!:twisted::mrgreen:

 

Hoppas han blir bannad for life!:evil::twisted::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag anmälde jag en person på svs för att han skrev "han bluffar aldrig" och "han har nöten" när jag satsade typ 5 x pottens storlek mot en man med triss samtidigt som han som kommenterade inte ens var med i handen.

 

Det tyckte jag var elakt utav honom och jag blev arg för första gången på länge!:twisted::mrgreen:

 

Hoppas han blir bannad for life!:evil::twisted::lol:

 

Var det Sun?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, jag vet att Rövaren är en spewtomte som kan spela vilket skräp som helst. Rövaren check-callar man till riven, där särraisar man så tiltcallar han och så får man en stack gratis!

 

Vart fick du luft ifrån?! LOL

Behöver ju inte bli ännu mer bög bara för att kungrikard plockat dig på några hundra nu dom senaste dagarna.

 

Och det där med check-call gör nog faktiskt att ni får mer än vad jag skulle ge bort annars men knappast en helt stack OM jag inte råkat ut för ett fyrtal precis. Du kanske aldrig hört talas om tilt SunTzu? Du tror nog fortfarande att du spelade ut mig när jag slängde in pengarna preflop (handen efter jag haft JJ på J77 flopp och andra hade 77) med KK och du synade med AA.

 

Annars brukar jag skita på mig ( ur RÖVEN kommer det skit ).. Kom precis på att jag nog inte ska tala om vad jag blir rädd för när jag spelar, ngt ni kan utnyttja era svin!

 

Och vart fan är min graf som vi pratat om??

 

Har hört att du GER bort pengar till kungrikard nu varje dag flera gånger om dagen? Och har också märkt att du slutat posta dagsresultat.. Kanske har någonting med varandra att göra det där...:mrgreen:

 

Nu in och döda fisk och Sun!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart är du kungrikard? Ovanligt att inte se dig inne då man lirar. Sitter iaf på samma bord som rövaren och han har lyckats grinda ihop 1kr. inte illa =)

 

Haha, det lät illa. Så mycket spelar jag inte. ;-) Jag var på bio igår, "The day the earth stood still" ... helt okej film. :twisted: En hel krona, det måste varit Rövarens bästa dag. :mrgreen:

 

Jag är bäst! Rikard sover nog misstänker

jag.

 

Vad är du bäst på? Nej nu är jag vaken! Precis varit ute med bajsmaskinen på 1.4kg. :twisted:

 

 

Grindat ett tag nu. Satte precis på lite radio1075.se

Klen av rikard att han somnar långt före mig (antar jag) och inte börjat spela än! hoho

inte elit på honom inte! lol

 

Jag var uppe 30h innan jag la mig, vet inte om jag ska spela med tightfiskarna på dagen eller vänta en stund? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, det lät illa. Så mycket spelar jag inte. ;-) Jag var på bio igår, "The day the earth stood still" ... helt okej film. :twisted: En hel krona, det måste varit Rövarens bästa dag. :mrgreen:

 

 

 

 

 

Jag var uppe 30h innan jag la mig, vet inte om jag ska spela med tightfiskarna på dagen eller vänta en stund? :shock:

 

 

TIGHTFISKARNA?!:D:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Satt med 500+ på tre 0,5 bord precis innan jag blev utdragen!

 

Spela inte alls idag, du är för dålig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TIGHTFISKARNA?!:D:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Satt med 500+ på tre 0,5 bord precis innan jag blev utdragen!

 

Spela inte alls idag, du är för dålig!

 

Lol men du är ju en sopa, de 5 borden jag körde ett tag hade snittpotter mellan 6-13bb.. :twisted: medianpotten var <3bb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan det är ett under att man går +.

 

Blir ju fan utdragen hela jävla tiden.

 

Skönaste idag var mot en fisk på 1/2 fr som allina på JJ29 med J4, eller nej han tryckte inte ens först, han synade när jag ställde honom allin. Vem gör sånt?!?! Är det du som gör så SunTzu?!?!:twisted:

Bra att veta är att det kom en 4a på rivern åt offret så han vann mot min 222!

 

aaaaaaaargh!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan det är ett under att man går +.

 

Blir ju fan utdragen hela jävla tiden.

 

Skönaste idag var mot en fisk på 1/2 fr som allina på JJ29 med J4, eller nej han tryckte inte ens först, han synade när jag ställde honom allin. Vem gör sånt?!?! Är det du som gör så SunTzu?!?!:twisted:

Bra att veta är att det kom en 4a på rivern åt offret så han vann mot min 222!

 

aaaaaaaargh!!!!!!!!!!!!

 

Hahhaha han hade ju fler outs!!

 

J

999

444

 

Lätt BLIXTSYN mot en röv som dig!!! :twisted:

 

---

 

VAD gör spelaren "vaa" på 0.5 FR, spelar varje dag 1-3 bord små inköp med statsen 5/0/0.11!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...