nacho1337 Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 nacho1337 Reg.datum: Feb 2007 Inlägg: 1 923 -------------------------------------------------------------------------------- +98kr igår på ca 1h Grymt, du förgyller min dag Libido, jag kan inte hålla mig borta från din dagbok, gaaaaaaah:mrgreen: lätt o va kaxig på nätet när man e ful
Limmet Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Stark utvecklingskurva Rikard. Spelade vi inte 0.5/1 mot varandra för 2 år sen? Då spela jag ungefär lika dåligt som du gör nu. Men vissa utvecklas nog inte? Hur kan en vinnande spelare fortfarande vara kvar på denna nivå? lol
aspelin Postad 19 December , 2008 Författare Rapport Postad 19 December , 2008 Stark utvecklingskurva Rikard. Spelade vi inte 0.5/1 mot varandra för 2 år sen? Då spela jag ungefär lika dåligt som du gör nu. Men vissa utvecklas nog inte? Hur kan en vinnande spelare fortfarande vara kvar på denna nivå? lol Är du hjärnskadad på något sätt? Jag spelar inte 0.5 bara.
Yxel Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Stark utvecklingskurva Rikard. Spelade vi inte 0.5/1 mot varandra för 2 år sen? Då spela jag ungefär lika dåligt som du gör nu. Men vissa utvecklas nog inte? Hur kan en vinnande spelare fortfarande vara kvar på denna nivå? lol +1
Yxel Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Stark utvecklingskurva Rikard. Spelade vi inte 0.5/1 mot varandra för 2 år sen? Då spela jag ungefär lika dåligt som du gör nu. Men vissa utvecklas nog inte? Hur kan en vinnande spelare fortfarande vara kvar på denna nivå? lol Är du hjärnskadad på något sätt? Jag spelar inte 0.5 bara. Aha man blir dum dryg o gnällig av att spela på samma nivå år ut o år in...
gdaily Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Alltså, skärpning i den här dagboken tack. Inga tramsinlägg pls, då kan ni skita i att kommentera dagboken.
Röven Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 lätt o va kaxig på nätet när man e ful nja.. jag är kaxig hela tiden.
aspelin Postad 19 December , 2008 Författare Rapport Postad 19 December , 2008 Hehe trisslotter kan vara en enormt bra julklapp eller totalt värdelös =) Beror lite på utfallet hehe =) Måste på bolaget jag med. Det är ju fredag och man är törstig som aldrig förr. Ska lira först en timme sen lite träning och sen spriiiit! Ah helst ska det ju vara nit eller ny lott! :twisted: Vad ska du dricka för sprit då? Käre kapten_bo har även suttit på 2,5/5SH och spridit julglädje, marker och utsugningar hela dagen.. Ah det var mina pengar han donerade där isf.. 500 totalt drog han ut mig på! hoppas du gulade honom där?
Röven Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Stark utvecklingskurva Rikard. Spelade vi inte 0.5/1 mot varandra för 2 år sen? Då spela jag ungefär lika dåligt som du gör nu. Men vissa utvecklas nog inte? Hur kan en vinnande spelare fortfarande vara kvar på denna nivå? lol När sa kungrikard att han enbart spelar 0,5/1 ? lol Du är ju efterbliven. I klass med SunTzu och Libido, om ni alla har Facebook så kan ni ju starta en egen grupp där! JIppie:mrgreen:
Röven Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Hehe trisslotter kan vara en enormt bra julklapp eller totalt värdelös =) Beror lite på utfallet hehe =) Måste på bolaget jag med. Det är ju fredag och man är törstig som aldrig förr. Ska lira först en timme sen lite träning och sen spriiiit! KURANT!
Slasktratt Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Ok, lite konstruktivitet (förhoppningsvis). Nu brukar jag ju inte spela med dig, knugen, så jag vet inte om det är standard egentligen men på de händer du postar här verkar du ha en förkärlek för att gå all-in på floppen trots att potten är liten. Tycker du att det är vinstmaximerande eller är det nån sorts tilt?
_Fibonacci Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Ah helst ska det ju vara nit eller ny lott! :twisted: Vad ska du dricka för sprit då? Nee blir nog inte sprit i och för sig, blir nog öl istället...eller inte nog...det BLIR öl och som vanligt så blir det Kilkenny.....får man se om man kommer igång på dem ikväll och lirar 2,4suited som om de vore AA =)
_Fibonacci Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 När sa kungrikard att han enbart spelar 0,5/1 ? lol Du är ju efterbliven. I klass med SunTzu och Libido, om ni alla har Facebook så kan ni ju starta en egen grupp där! JIppie:mrgreen: Glöm inte mig, jag e också efterbliven hahahah =)
aspelin Postad 19 December , 2008 Författare Rapport Postad 19 December , 2008 Ok, lite konstruktivitet (förhoppningsvis). Nu brukar jag ju inte spela med dig, knugen, så jag vet inte om det är standard egentligen men på de händer du postar här verkar du ha en förkärlek för att gå all-in på floppen trots att potten är liten. Tycker du att det är vinstmaximerande eller är det nån sorts tilt? Jag gör det inte speciellt ofta, bara om jag har ngn fin superread på de som är med i potten, har de bettat o har en VP$IP runt 80 brukar de aldrig folda. Det är vinstmaximerande eftersom jag får syn 9/10 ggr. (mot tighta grinders funkar det såklart aldrig)
Röven Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Ah helst ska det ju vara nit eller ny lott! :twisted: Vad ska du dricka för sprit då? Nee blir nog inte sprit i och för sig, blir nog öl istället...eller inte nog...det BLIR öl och som vanligt så blir det Kilkenny.....får man se om man kommer igång på dem ikväll och lirar 2,4suited som om de vore AA =) du är efterbliven när du är full? och bara lite annars?
Röven Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Kolla min nya fina bild, inte är väl jag ful Libido? hahaha
aspelin Postad 19 December , 2008 Författare Rapport Postad 19 December , 2008 Alltså, skärpning i den här dagboken tack. Inga tramsinlägg pls, då kan ni skita i att kommentera dagboken. 1+ --- Nu kan alla idioter som inte gillar våran dagbok/mig sluta posta o bara läsa, eller inget alls, ingen vill se era inlägg här. Ah helst ska det ju vara nit eller ny lott! :twisted: Vad ska du dricka för sprit då? Nee blir nog inte sprit i och för sig, blir nog öl istället...eller inte nog...det BLIR öl och som vanligt så blir det Kilkenny.....får man se om man kommer igång på dem ikväll och lirar 2,4suited som om de vore AA =) Haha alla kort är lika bra innan floppen! Glöm inte mig, jag e också efterbliven hahahah =) Där har du en fin signatur!
_Fibonacci Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 du är efterbliven när du är full? och bara lite annars? Då jag är full är jag totalt dum i huvet =) Bara aningen korkad nykter hahah =) Men tror jag är som bäst stenad
aspelin Postad 19 December , 2008 Författare Rapport Postad 19 December , 2008 Kolla min nya fina bild, inte är väl jag ful Libido? hahaha Nu kanske du får svar på din kontaktannons! Alla killar o tjejer som vill ha en dejt med Rövaren kan pm:a mig för pris!
Röven Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Nu kanske du får svar på din kontaktannons! Alla killar o tjejer som vill ha en dejt med Rövaren kan pm:a mig för pris! äntligen,har väntat länge på den här dagen:mrgreen:
Röven Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 [quote=_Fibonacci;1140779 Då jag är full är jag totalt dum i huvet =) Bara aningen korkad nykter hahah =) Men tror jag är som bäst stenad Får jag och rikard kasta sten på dig för 200bb var?
_Fibonacci Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Hahaha =) visst kasta sten ni =) Men jag är hård så pallar det mesta =) Tycker man borde kunna beställa öl från nätet som med hemkörd pizza ungefär...fan va smidigt det skulle va ---
Recommended Posts