Existing-user Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 22$ 6-manna 4 kvar (bubblan) blinds 20/40 (1-2 minuter till 30/60) Märker nu att jag inte kan se stacksize, men vi hade lika mycket tror jag eller så täcker han mig. Runt 1000 sitter vi på iaf. Kan vara så att fi sitter på 1500. Höjer upp till 160 på knappen med 77 efter att utg limpat. Blindsen foldar, utg synar. Flopp: A 2 9 rainbow Continueationbettar 160 (tar väldigt lång tid på mig då knapparna fuckar med mig. Kanske ses som svagt?) Utg minihöjer till 320. hero ??? Jobbigt i dessa sngs är att om man höjer upp, continuationbettar och sedan lägger sig så är man shortstack ganska snabbt. Blindsen höjs var 7 minut och nästa level är 30/60 och efter den 50/100. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maaank Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 (redigerade) --- Redigerad 20 November , 2016 av maaank Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 Fold. Inget att göra. Alternativet är shove vilket känns kallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 25 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2008 Vad sätter vi fi på för hd? Antog också att jag var slagen här. Hatar förövrigt miniraises. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 Förstår inget alls. Du höjer med 77 får en syn och han check raisar dig med ett A på brädet? Du slår ingenting? Har han 88 och bluffar så har han tillochmed bäst hand. Lägg dig och jobba. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nizze Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Du måste nog erkänna dig slagen. UTG limp ger mig alltid lite dåliga vibbar (även om det är lite mildare i 6-manna). Jag skulle rekommendera att öppna lite lägre, kanske bara höja till 100, och inte c-betta på en relativt farlig bräda. Det är tidigt i turneringen, dumt att gå in för mkt i potter i detta läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 26 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2008 Förstår inget alls. Du höjer med 77 får en syn och han check raisar dig med ett A på brädet? Du slår ingenting? Har han 88 och bluffar så har han tillochmed bäst hand. Lägg dig och jobba. Jag undrar vad fi har för hd när han miniraisar inte om vi leder eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Underlättar enormt mycket om du lägger upp en riktig handhistory. Om ni startar med 1000 marker är det ju av intresse att säkert veta om han har 1000 eller 1500. Hans range är ju annars såklart stor, men det känns som att den slår 77 som handen är spelad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 26 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2008 Underlättar enormt mycket om du lägger upp en riktig handhistory.Om ni startar med 1000 marker är det ju av intresse att säkert veta om han har 1000 eller 1500. Hans range är ju annars såklart stor, men det känns som att den slår 77 som handen är spelad. Ipoker tillåter mig inte det såvitt jag vet. Kanske kan ta en screenshot och lägga upp hädanefter istället. Kan heller inte se på ipoker vilka stackar det startades med i handen... riktigt bra nätverk eller hur? Men vi säger att han hade 1500 för jag är nästan säker på det nu när jag tänker efter:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nizze Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Kanske något som kan vara till hjälp: http://www.talking-poker.com/hands/converter.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts