gdaily Postad 24 November , 2008 Författare Rapport Postad 24 November , 2008 Nej (jag har lyckats stänga av mina adminrättigheter. gg wp) Citera
jkkman Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Nej (jag har lyckats stänga av mina adminrättigheter. gg wp) Då kan man ju fråga sig om någon vill ha en sån tokstolle som admin . Lika bra att låta de vara avstängda kanske Citera
devalanteriel Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Det är ingen fara, jag är ensam superadmin på pf just pga Olas tendens att * ta bort egna adminrättigheter (hänt en gång) * banna sig själv (hänt två gånger) * ställa in saker för hela forumet av misstag (case closed) Citera
popquee Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 nu är alltså chansen om man ska säga någonting dumt till ola:-) Citera
IBetUFold Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Har ni kollat upp det där med forumklockan? Fortfarande visar den +2 timmar fel om man har Firefox 2.0.0.18. Citera
devalanteriel Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 nu är alltså chansen om man ska säga någonting dumt till ola:-) Nej, han har fått tillbaka sina adminrättigheter. Har ni kollat upp det där med forumklockan? Fortfarande visar den +2 timmar fel om man har Firefox 2.0.0.18. Har ingen koll på den, sorry. Citera
Bluwajt Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Har ni kollat upp det där med forumklockan? Fortfarande visar den +2 timmar fel om man har Firefox 2.0.0.18. Varför inte bara köra trean? Citera
Loveless Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Har ni kollat upp det där med forumklockan? Fortfarande visar den +2 timmar fel om man har Firefox 2.0.0.18. Så du menar att du får olika klockslag i FF och IE, och endast på pf.nu? Citera
IBetUFold Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Varför inte bara köra trean? Gillar tvåan bättre. Har testat trean och fick samma problem. Så du menar att du får olika klockslag i FF och IE, och endast på pf.nu? IE en timme fel, FF två timmar fel. Endast pf. Citera
gdaily Postad 24 November , 2008 Författare Rapport Postad 24 November , 2008 Klockan går rätt för mig. Inte vårt fel alltså. Citera
IBetUFold Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Klockan går rätt för mig. Inte vårt fel alltså. Kan man ändra klockan själv nånstans? Går in på kontrollpanelen där det står följande längst ner: Alla tider är GMT +3. Klockan är nu 01:29. Citera
Loveless Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Du är medveten om att Sverige är GMT+1 ? Citera
IBetUFold Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Du är medveten om att Sverige är GMT+1 ? Ja, den vanliga dataklockan går rätt. Bara pf-klockan, tiden för inlägg osv, som bråkar. Ja, ja inget större problem för mig bara lite småirriterande. Verkar ensam om problemet. Citera
jkkman Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Ja, den vanliga dataklockan går rätt. Bara pf-klockan, tiden för inlägg osv, som bråkar. Ja, ja inget större problem för mig bara lite småirriterande. Verkar ensam om problemet. Ändrar man inte forumklockan själv? Om den nu går helt åt h-vete kan man ju sätta den på GMT+9 Singapore eller något om det ger den rätta tiden. Citera
Loveless Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Men.... Det är ju bara ställa om i kontrollpanelen här till gmt+1 så blir det rätt. Edit: Välj kontrollpanel, välj "ändra alternativ", leta reda på klockinställningar. Citera
IBetUFold Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Men.... Det är ju bara ställa om i kontrollpanelen här till gmt+1 så blir det rätt. Edit: Välj kontrollpanel, välj "ändra alternativ", leta reda på klockinställningar. Tackar. Nu funkar det. Citera
Recommended Posts