Jompizh Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 Hej kära pokerspelare! Jag spelar mest NLHE 0,25 - 0,50 fullring på fulltilt & pstars. Droppar även in i endel SnG's mellan 3-11$. Har gjort upp en plan att byta nätverk till en skattefri site och även försöka att få en bra rakeback deal. Har ingen direkt koll på hur många händer jag spelar i månaden, men det blir några timmar om dagen, 4 bord multitabling. Så till mitt postade här då! Jag söker alternativa nätverk att börja spela på som är skattefria och även har en rakeback deal, Hoppas då på att någon i forumet kanske kan ge mig ett vettigt svar? Tack på förhand! Citera
jkkman Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 För SNG-lir är Ongame ett mycket bra alternativ, en 8x bonus där ger 63% rakeback på turneringsavgifter. Tror cashgame-rakebacken hamnar på ca 40%-50% Citera
Jompizh Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Postad 23 November , 2008 För SNG-lir är Ongame ett mycket bra alternativ, en 8x bonus där ger 63% rakeback på turneringsavgifter. Tror cashgame-rakebacken hamnar på ca 40%-50% Hur går man tillväga för att få så bra deals? Vilken klient är bäst på ongame nätverket ? Citera
KungKroon Postad 25 November , 2008 Rapport Postad 25 November , 2008 Om dåligt motstånd är en faktor i sökandet så föreslår jag Party Poker. Raken på mikroSNGs är skyhög där (5+1), vilket innebär att många spelare som kanske bör hålla sig på $3 eller $5 går upp på $11 (10+1). När det gäller bonusar och rakeback så ligger party ganska långt efter. Deras poängsystem är ganska roligt, men det ger inte mycket cash. Reloadbonusarna är många men dåliga. Så du får fundera över vad du tror genererar mest pengar. Lite sämre motstånd eller bra rakeback/bonusar. Om du väljer det senare så föreslår även jag någon ongamesite. EDIT: Kom på att du även spelar CG. Kan inte säga så mycket om party (eller någon sida) när det gäller det, men antar att motståndet bör vara ungefär lika. Så jag rekommenderar nog ongame iaf. alternativt kan du ha en CG-rulle och en SNG-rulle på två olika siter. Citera
Recommended Posts