Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 835
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Smått ändrdad dagordning. Var hos pluggade matte till 14:00, gick helt okej. Känner mig lite dum då och då, men det brukar oftast klarna! Blir nog en eller två timmar på flyget på hemvägen iaf.

Kom hem och däckade precis, vaknade nyss. Sov alltså tre timmar vilket inte är särskilt tokgrymt för dagrytmen. Blir nog att vaknade till nu på trettio minuter och sedan skriva lite på uppsatsen för att sedan fortsätta med lite poker sent ikväll. Enbart 7.5/15 och kanske lite 5/10. Tänka på att inte spela så jävla mycket trebettade potter och att inte kolla på resultatet under sessionen gång, får se hu det går! =)

Sjukt späckat schema du verkar ha!

Jag får inte in några pengar med moneybookers på den däringa siten. Har inte orkat bråka med supporten än iofs. Kanske skulle göra det.

Postad
Sådärja, sista passet inför laspalmas avklarat. Blev ett stabilt plus efter en mentalt jobbig session. Hittade en fisk jag jagade på alla nivåer och det löande sig fint. Ska packa det sista nu innan vi åker iväg till stockholm imorgon eftermiddag och sen flyger fredag morgon.

1/4 -18708

2/4 + 6247

4/4 +14668

5/5 +11003

6/6 - 13321

7/8 +5057

8/8 +9645

Tot = 14591

Cashat ut:

31000/100 000

Lite osäker på hur mycket jag kommer ha cashat ut. Cashar ut hela rullen nu, vill inte ha den liggande på nätet medan jag är borta. Sätter nog in 50k sen igen och nöter upp den :)

LAAAATER!

Ha en trevlig resa=)!

Postad
Haha, jag sitter skont tillbakalutad i Las palmas. Kommer en ordentlig uppdatering senare, men jag har inte gulat helt.

Som svar pa din fraga sa cashade ajg ut allting for att kunna kopa sa manga SMirnof Ice som mojligt har borta och har darfor borjar om fran noll igen. Hoppas vara uppe pa 1/2 om 2 veckor!

l8r ;)

CDS skulle vara stolt över dig!

Haha fisken som lirar på ditt account har redan berättat vem det är 8-)