eurythmech Postad 5 April , 2005 Rapport Share Postad 5 April , 2005 Edit: Lägger länk till quiz nummer ett som är likadan fast annorlunda Uppdaterar också mina resultat http://quiz-em-all.com/quizzes/3-computer-game-quiz-2/ http://quiz-em-all.com/quizzes/1-computer-game-quiz/ Jag skulle tro att det finns fler quizar än denna på samma tema. (Den har 40 bilder från olika datorspel och din uppgift är att identifera dessa). Känner igen siten sedan gammalt då där fanns filmquizzar. Jag vill inte gärna se spoilers i den här tråden då jag själv kämpar febrilt. Har klarat 13 hittills. Quiz 1: 25 Quiz 2: 21 * Mini RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Clarre Postad 5 April , 2005 Rapport Share Postad 5 April , 2005 Irriterande... jag är helt säker på vissa men får inte rätt... hur petiga är dom egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 5 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2005 Jag tycker dom inte är sådär jättepetiga. Ibland gissar jag på spel X, men får rätt även om rätt ska vara X 2: The dawn of the mothers liksom. Men det är två spel som jag är nästan helt säker på att jag har rätt på men jag lyckas inte få dom godkända...det kanske bara är jag som är fel ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 5 April , 2005 Rapport Share Postad 5 April , 2005 Sett dem förr... alla rätt på ettan, nio kvar på tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MilleN Postad 5 April , 2005 Rapport Share Postad 5 April , 2005 19 rätt på tvåan och är helnöjd Ettan hade jag 10 rätt på.. Får sätta mig och spela lite gamla lir igen hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emf Postad 5 April , 2005 Rapport Share Postad 5 April , 2005 alla utom nr 16 på den andra =/ ska börja med den första nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 5 April , 2005 Rapport Share Postad 5 April , 2005 28 på 1an, 0 på 2an(har inte försökt än). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 5 April , 2005 Rapport Share Postad 5 April , 2005 27/24, har också ett par som jag är nästan säker på men som inte vill bli rätt samt ett par bilder jag känner igen men där det bara inte går att komma på namnen hur jämra hårt jag än funderar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 5 April , 2005 Rapport Share Postad 5 April , 2005 1 på första och 5 på andra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 7 April , 2005 Rapport Share Postad 7 April , 2005 Hmm... Vägrar quizzen att ta Mortal Combat eller är det jag som är helt ute och velar? Sonya var väl ändå en av karaktärerna i MC? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 7 April , 2005 Rapport Share Postad 7 April , 2005 ar sa forbannat stolt over mina resultat 4, 3 Hahaha, JA!!! Jag ar ingen datanerd!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 7 April , 2005 Rapport Share Postad 7 April , 2005 Hmm... Vägrar quizzen att ta Mortal Combat eller är det jag som är helt ute och velar? Sonya var väl ändå en av karaktärerna i MC? Hehe. Kombat, inte Combat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RayIV Postad 7 April , 2005 Rapport Share Postad 7 April , 2005 Satte 2 på vardera, är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rollin Postad 8 April , 2005 Rapport Share Postad 8 April , 2005 Det här va jag inte bra på, har iofs inte spelat eller sett alla spelen. Fick 6 rätt på ena och 9 på andra. Fick tydligen fel på Bomberman och Mortal combat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rollin Postad 8 April , 2005 Rapport Share Postad 8 April , 2005 Hmm... Vägrar quizzen att ta Mortal Combat eller är det jag som är helt ute och velar? Sonya var väl ändå en av karaktärerna i MC? Hehe. Kombat, inte Combat aha!! Bomberman då? Heter det inte så? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 8 April , 2005 Rapport Share Postad 8 April , 2005 Hmm... Vägrar quizzen att ta Mortal Combat eller är det jag som är helt ute och velar? Sonya var väl ändå en av karaktärerna i MC? Hehe. Kombat, inte Combat Självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts