Nstradamus Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Låter bra!! Då ska jag inte klanka ner på dig.. Självförtroende kommer man långt på Lycka till vid borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 26 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 27 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 http://www.pokerhand.org/?3506288svettig hand jag glömde posta. Vad satte du han på flopp/turn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 det där är en bluff.....herregud! wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Hur såg din tankegång ut genom sista handen? Vill gärna jämföra med min egna analys. hur som helst wp, gillar linjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 27 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Bareev är aggressiv postflop och kommer slå om många av dessa floppar vilket han gör även nu. Hans range är set, drag, semi och bluff på flopp. När han checkar turnen så minskas hans range till set jättejätteofta då han skulle skjutit nio av tio gånger med övriga händer. Jag som den floatare jag är väljer att repa en hand som 56 vilket jag skulle spelat likadant som här. På turn synar han jättemånga betar så så ska jag bluffa turn så måste jag bluffa river imo. Jag bluffar turn och han synar och på river så ligger det 20k i potten. Jag tror att han foldar river mot min allin här 4/5 ggr(säkert felberäknat) och jag anser att min bluff är ev+ även om jag repar tunt. Snyggt! Måste vart lite nervigt på river när du ställde? Hur stor är största potten änsålänge? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LegalizeIt2 Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Jag synar Bareevs 3bet med 27o men han vet ju att jag allt som oftast har AA här osv osv. Gud vad jag längtar till att man kan göra såhär, att försöka reppa en hand på NL25 är som att köra pantomim för blinda... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nobero Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Tja! Lite nyfiken över hur dina största backdagar brukar se ut, kontra vinst dagar? Hur brukar du gå till väga för att på bästa sätt komma ur en backsensation/period? Ett försök till en liten inblick i mr meghas månad! GL med fortsatt lir!. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Menar du det coola namnet på dagboken eller mitt häftiga nick megakillah? Säkert båda två... Främst MEGAKILLAH. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Värde att regga HU SM o sitta ut eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Värde att regga HU SM o sitta ut eller? Metagame givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IBetUFold Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Kan du inte lägga ut den där "megakillah grindar"-klippet igen. Har tappat bort länken. Den var grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Kan du inte lägga ut den där "megakillah grindar"-klippet igen. Har tappat bort länken. Den var grym. http://se.youtube.com/watch?v=oeR-8-bCQpE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 vackert... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 29 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 ... ... vet inte vad jag ska säga.. ... jag är "ordlös" ... värsta ba liksom värsta ordlösaste i helaste sveriges helaste idolfansjuryfansidoljohan fans..... herregud... suck ... vet på allvar inte vad jag ska tycka ... pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnAhl Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Idol-slyna från youtube Jag älskar honom mer än min familj!!! Jag ska bjuda alla på en dunderstor fest, det är sant!! Orka leva med sig själv liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Jag tycker om honom mer än min familj!!! Orka leva med sig själv liksom... Hennes familj kanske är ett gäng pedofiler? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Hade jag varit Johan palm hade jag tagit hennes oskuld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts