papiPope Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 bump+fixed PFs snabbaste bump ever? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 gah, nu är min bild på datorn svartvit -.- Inte när jag startar upp datorn utan när jag loggar in, antar att det måste vara någon inställning någon som har en aning? varit lite kompisar uti datorn också så skulle inte vara förvånad om det var något vidrigt "skämt".... Just tell me the name and I will take care of him:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 bump+fixed haha good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 En fråga Mega. Lite N00b varning. Men hur gör man för och få stats till både Redbet(boss) och svenska spel samtidigt. Såg att du lirade på siterna samtidigt. Är lite sugen på och dega in lite på Boss. Kör du med PT3 behöver du inte göra så mycket mer än att trycka på auto import. Menar du HEM så har jag för mig att man får köra HHconverter dubbelt, tror det finns en tråd om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GotChIcKs Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Kör du med PT3 behöver du inte göra så mycket mer än att trycka på auto import. Menar du HEM så har jag för mig att man får köra HHconverter dubbelt, tror det finns en tråd om det. Ok ty ska kolla lite trådar. Vore kul om Mega svara också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GotChIcKs Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 bump+fixed Hehehe. Bor du i Hällefors? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GotChIcKs Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 kör bara med stats på boss så vet inte, tror att man måste ladda ner 2 hhconverter och göra två olika mappar för vardera. jag använder mig knappt av statsen numer har ingen misstänkt än så länge men om då fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OK ty ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Hehehe. Bor du i Hällefors? ldo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 ***** Hand 50000001845350242 *****5.00/10.00 Texas Hold'em (No Limit) - Monday, December 07, 2009 6:15:12 PM Table TH 1877 (Real/Cash Game) Seat 2: EirikZ (1058.75) Seat 4: DavidDuzak (1442.00) Seat 1: ur$$myshow (1000.00) Seat 3: ghizaoui (858.00) Seat 5: Leon2727 (1081.50) ur$$myshow post SB 5.00 EirikZ post BB 10.00 ** Deal ** EirikZ [N/A, N/A] DavidDuzak [x, x] ur$$myshow [N/A, N/A] ghizaoui [N/A, N/A] Leon2727 [N/A, N/A] *** Bet Round 1 *** ghizaoui Call 10.00 DavidDuzak Raise to 45.00 Leon2727 Call 45.00 ur$$myshow Fold EirikZ Raise to 175.00 ghizaoui Fold DavidDuzak All-in 1442.00 vilka händer vill ni shovva her? JJ+, AK-AQs typ men vettefan du som e highrollern så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 99+, AJs+, AQo+ lär vi smeta in där iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 99+, AJs+, AQo+ lär vi smeta in där iaf Lägg till 72o för lite streeplay och metagame! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 99+, AJs+, AQo+ lär vi smeta in där iaf Minst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Minst! mm verkligen, men orka ge ut gto-ranger bara så där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Vi har väl position? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Vi har väl position? btn emellan som kommer få odds att syna in sig med jätteofta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Tänker du ha en synrange eller vill du spela push/fold? För vill du kunna syna kommer det ju förändra väldigt mkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 pushpushpush 88+,AJs+,A5s-A2s,AQo+ lär vara en baller-range men känns som man kan vara riktigt readbaserad här faktiskt. Tex mot någon som squeezar väldigt mkt tror jag du kan shova ännu bredare, har för mig heltok räknade på de någonstans med 22 shove mot squeez på 13-16% och att de var good typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Oj oj hur gick det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Liknande grej såg jag i helgen fast då rök hela bromen och hela kittet av, va på stubbarally. Så han körde 4 varv till innan mazdajävlen gick i kok och bokserades bort. De va awesome! Tar förgivet att föraren körde hem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts