jkkman Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 hur gick jordgubbsförsäljningen? bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RDanneskjold Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Du är riktigt nutz ibland din lilla moppepojke. Jag ballade sönder på restaurangen med min nyvunna smet förövrigt. Vräkte ur mig saker som: "everything is soo cheap in the USA" "No, im liiiiiiiil shiirl" m.m. Var på det i princip dyraste stället i stan och dyraste varmrätten kostade 30 dollar, wtf. Lyxade på rejält och hela kalaset gick väl på typ 2BB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 och det hela förgylldes med att nabbes *gillade* min status på facebook. livin the dream som citerat N.W +1, isn't it ironic, dont u think? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 MatteJ hade skickat sina lumparpolare, tog alla jordgubbar och kastade på kioskbaren. svin ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 16 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krell Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Grattis , någon rolig bil på g? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Grattz. Måste ju varit riktigt svårt att klara uppkörningen i den tunga trafiken uppe i norrbotten? Har ni ens rondeller där? Nä, skämt åsido, men se bara till att inte köra in i mig när du kommer till en större stad och upptäcker medtrafikanter på vägarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Stort grattis till körkortet! För jävla härlig känsla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Gratz 4 sho! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Stort grattis. Jag i min enfald trodde inte man behövde körkort där uppe iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 grattis mega! Nu har vår övningskörning efter de övergivna skogsvägarna betalt sig bra! Du vet 0645 varje morgon utan för lgh för skjuts till jobbet och sen kl 1530 är det hämtning på jobbet;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 gratz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 najs "grattis" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 fan vad nice mega! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Grattis till körkortet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 nice, kanske man får se Korkort Sverige ute på touren snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Grattis! Men köp en starlet, nötbilen!!! Eller inte men typ. Fast du kanske redan har en, vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 18 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 18 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts