Crappy Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Tänkte mig en sväng till Milano över nästa helg. Något man bör se/göra eller något man helt enkelt inte får missa? Förutom Inter- Juventus förstås! Tacksam för alla tips Edit: Eftersom matchen nu är flyttad till lördag kväll, så, vad fan gör man i Milano en söndag? Monza, vad händer där? Andra sevärdheter? Citera
Bjorn_ Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Är du militärhistoriskt eller bara historiskt intresserad är "museo de risorgimento" (med reservation för stavning) en höjdare. Sedan finns det ju lite standardsevärdheter som typ katedralen och den stora galerian som finns intil (minns inte namnet). Annars är det väl mest så att det är för att äta och dricka gott samt titta på vackra mäniskor som man åker till Italien i allmänhet. Folk i Milano är (tycke i alla fall jag då jag var där) verkligen sjukt snyggt klädda. /Bjorn Citera
Crappy Postad 19 November , 2008 Författare Rapport Postad 19 November , 2008 Men vill gärna ha lite fler förslag, tack Björn. Citera
Recommended Posts