Gå till innehåll

folk som "tar" fisk


kravmärkt

Recommended Posts

  • Svars 77
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

så ni känner ingen hatkänsla när ni håller på att grinda ner fiskens 520bb stack och en ärkenit kommer in och hämtar upp fisken?

 

Nä, faktiskt inte. Men jag skulle själv aldrig orka satsa på den taktiken. Har aldrig gjort och kommer (troligtvis) inte att göra det. Men om nu någon annan kör den taktiken och fisken uppenbarligen hellre spelar där så är det väl upp till dom två.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så ni känner ingen hatkänsla när ni håller på att grinda ner fiskens 520bb stack och en ärkenit kommer in och hämtar upp fisken?

 

Jag känner allt som oftast hatkänslor när jag spelar poker så det gör ingen större skillnad tyvärr. Men du kan ju själv be honom att sätta sig ett par deep HU bord och lira mot honom.

 

Sen kan du ju googla ärkenitens nick om han snor dina fiskar, få fram vem han är och sen ringa upp honom och skälla ut honom. Har sett att folk gör det om någon spelar dåligt så det borde nog gå att göra i den här situationen också. Vet dock inte hur utfallet blir ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är klockrent att sno en snygg brud kl 4 på natten framför en snubbe som stått och raggat på henne hela kvällen. Jag tycker inte det är klockrent när jag raggat på en tjej hela kvällen och hon går hem med en annan snubbe framför ögonen på mig.

 

Nej, men man tar ju för givet att det är man själv som snor i det här fallet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar vad ni tycker om spelare som letar efter fisk genom att raila ett ett vanligt 5-10 manna bord för att sedan uppmana fisken att sätta sig och spela hu.

 

jag tycker det är äckligt fast det är klart, "i kärlek och internetpoker är allt tillåtet"

 

vad tycker ni?

 

whit love from your mk

 

Vad begär du av lite halvnördiga, överviktiga onlinespelare? Att de ska gå upp man mot man i K1 ringen ?!? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner allt som oftast hatkänslor när jag spelar poker så det gör ingen större skillnad tyvärr. Men du kan ju själv be honom att sätta sig ett par deep HU bord och lira mot honom.

 

Sen kan du ju googla ärkenitens nick om han snor dina fiskar, få fram vem han är och sen ringa upp honom och skälla ut honom. Har sett att folk gör det om någon spelar dåligt så det borde nog gå att göra i den här situationen också. Vet dock inte hur utfallet blir ;)

 

hur ska du få fram namn och telefon från ett nick och google? (har inte tänkt göra det själv)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur ska du få fram namn och telefon från ett nick och google? (har inte tänkt göra det själv)

 

Google har allt..

 

Du söker upp nicket hittar en person reggad på någon sida med samma nick. Där har han även typ hemort och riktiga namn uppskrivet.

 

Så tar du det och hoppas på en storklonk på hitta.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är man så dålig som Sigma88 är måste man göra såhär för att kunna tjäna pengar, vem vet han kanske har en familj att försörja eller liknande?

 

Problemet skulle vara ur vägen om sigmas chat var avstängd, borde man inte kunna stänga av den för att han dödar action?

 

Tror inte att det bryter mot någon regel men det borde vara en synd enligt den bibel jag sover på och det kanske det är. Därför ska jag gräva djupare i detta ämne(bibeln) och se om jag kan hitta någon information som kan få denna spelare(ingen nämnd) att tänka om. Det han gör nu är omoraliskt och som redan sagt vidrigt... Jag antar att han som 95% av det svenska folket är djupt religöst kristen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...