Gäst Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Här gör jag det inte med så många händer då höjaren har så tajt range. Jag menade lägen med dom här stackstorlekarna där höjaren har bredare range.Svårt att förklara, men man är i en väldigt bra situation i position där med lite kvar att beta. Om Fi öppnar exempelvis CO och vi sitter på knapp är det väldigt annorlunda jämfört med nu. Citera
fhaugen Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Jag fattar inte positionerna, det är ju inte ens 3-manna? Citera
orres Postad 19 November , 2008 Författare Rapport Postad 19 November , 2008 Jag fattar inte positionerna, det är ju inte ens 3-manna? hm, det kanske jag skulle skrivit ut av texten går det att lista ut att det är minst 5 spelare. Nu var ju tanken att det var 9 eller tio spelare, men jag kan ju anta att vissa som svarat förutsatt annorlunda. hur som helst, postitionerna: fi1 agerar först eller näst först vi agerar nånstans i mitten fi2 på knappen Citera
Recommended Posts