gdaily Postad 11 November , 2008 Rapport Share Postad 11 November , 2008 Hittade följande. Är det alltså möjligt att han slipper skatten om han nu bor i England?Jag kan inte dansk skatterätt, men flyttade han före första handen spelades i WSOP i somras så finns det chans att han slipper. Inte annars tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 11 November , 2008 Rapport Share Postad 11 November , 2008 Hittade följande. Är det alltså möjligt att han slipper skatten om han nu bor i England? Om man är t.ex. pokerspelare och livnär sig på detta i Storbritannien så anses man pensionerad eller arbetslös och betalar heller inte någon inkomstskatt. Nu uppstod ju Eastgates vinst på andra sidan Atlanten, dessutom utanför EU, så jag har lite svårt att se hur han ska slippa undan beskattning "någonstans". Såvitt jag vet måste han kunna visa för de amerikanska myndigheterna att han skattar någonstans och kan han inte det, så är nog IRS där och nallar i kakburken. Detta sagt med stor reservation eftersom jag inte känner till avtalsförhållandena mellan länderna i fråga. Dessutom undrar jag hur danska staten ställer sig till om Eastgate flyttat ut under året. Då borde han vara åtminstone delvis skattskyldig i hemlandet. Intressant fråga, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 11 November , 2008 Rapport Share Postad 11 November , 2008 Kan man se finalbordet nu? isåfall, ngn som har url? vore schysst. Förövrigt stort grattis till eastgate som var värd det. Han och demidov var värda 1:a och 2:a plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ekan123 Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 Kan man se finalbordet nu? isåfall, ngn som har url? vore schysst. Förövrigt stort grattis till eastgate som var värd det. Han och demidov var värda 1:a och 2:a plats. jag tror att thepokerbay har lagt ut de två sista avsnitten idag , men vet ej om det är finalbodet laddar själv ner dom nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 jag tror att thepokerbay har lagt ut de två sista avsnitten idag , men vet ej om det är finalbodet laddar själv ner dom nu. Det är det! Med hålkorten, as nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 Stort tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ekan123 Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 Det är det! Med hålkorten, as nice nice ju själv har man grindat igenom alla wsop avsnitten sen söndags så riktigt trevligt att kunna se slutat med nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 Schysst blow up Phillips lyckades med iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 Schysst blow up Phillips lyckades med iaf Starkt att jobba sig tillbaka så pass att han slutade trea. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 Philips känns generellt som en superfisk, nu kan man väl inte döma ngn efter att bara sett ett par händer. men den känslan fick jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ekan123 Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 precis slutat se det. Man kan inte sluta förundras utav eastgate uttryck när han vinner, inte en jävla reaktion.Killen är helt stel i alla intervjuer och engelskan håller väl sven göran eriksson klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 AK är ju högst tveksamt spelad. Flatsynar istället för att dega in eller folda preflop och continuation betar 4,5 miljoner i en pott på 15-16 mille. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 AK är ju högst tveksamt spelad. Flatsynar istället för att dega in eller folda preflop och continuation betar 4,5 miljoner i en pott på 15-16 mille. Han spelar väl alla dom stora händerna man fick se ganska dåligt. Han såg nästan ut att börja gråta vid ett flertal tillfällen, pressen blev nog lite för stor på den gamle truckern. Men han får nog vara nöjd med megaklonken iaf. Man kan ju iaf lugnt konstatera att det inte var helt genomtänkt att skaffa Roy "The Oracle" Winston som coach. Undrar hur mycket han tjuvade åt sig av Phillips $4,5M, 70/30 kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blom1337 Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 Kul avsnitt som de satt ihop ESPN...fyfan! 2 händer av HU fick man se...så jävla kasst! Vafan kunde de inte sända skiten live för!? Baaah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 Kul avsnitt som de satt ihop ESPN...fyfan! 2 händer av HU fick man se...så jävla kasst! Vafan kunde de inte sända skiten live för!? Baaah.. Håller med, totalt fiasko som väntat. Men feta random amerikaner blir säkert nöjda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 Väldigt svagt. Det var väl en rättså lång och välspelad heads-up också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 semi-ot: Nån som vet om eastgate har förflutet i huligankretsar? Kläderna på polarna visar en hyfsad tell... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 Väldigt svagt. Det var väl en rättså lång och välspelad heads-up också? 4 timmar action. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 4 timmar action. så satans patetiskt. om de skjuter upp skiten i flera månader så borde de väl vara förberedda nog att kunna klippa ihop ett avsnitt med bara HU också... Tala om fiasko... det tycker ju tillochmed amerikanarna man snackat med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 semi-ot: Nån som vet om eastgate har förflutet i huligankretsar? Kläderna på polarna visar en hyfsad tell... Vad dressade dom, har själv inte sett det. Kompasser på jackärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 var finns video? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flesh2Flesh Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 Efter att ha sett det ihopklippta är det ju helt sjukt vad eastgate träffar floppen. 4-5 set, flush, en-outare! Demidovs läggning med topp tvåpar är snygg. Han spelade bra men hade inte korten med sig. Eastgate har imponerande pokerfejs. Verkar som att han alltid kollade upp på motståndaren en kort stund oavsett om han hade stål eller bluffade. Fick in en tell på honom men den kan jag tyvärr inte dela med mig av Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 Efter att ha sett det ihopklippta är det ju helt sjukt vad eastgate träffar floppen. 4-5 set, flush, en-outare! Demidovs läggning med topp tvåpar är snygg. Han spelade bra men hade inte korten med sig. Eastgate har imponerande pokerfejs. Verkar som att han alltid kollade upp på motståndaren en kort stund oavsett om han hade stål eller bluffade. Fick in en tell på honom men den kan jag tyvärr inte dela med mig av Haha Kommer du ha användning av den många gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flesh2Flesh Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 Haha Kommer du ha användning av den många gånger? Nej, men det är en kraftfull tell som man ser ganska ofta på folk från olika nivåer.... vill inte ge några tips till folk som spelar CC på cosmo i sthlm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 Nej, men det är en kraftfull tell som man ser ganska ofta på folk från olika nivåer.... vill inte ge några tips till folk som spelar CC på cosmo i sthlm hehe ok, jag bor i Lund och har ändå inte åldern inne, pm'a den till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts