snaskov Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Jag vill bara tacka för en utmärkt snabb checkutbetalning. Den 3 november cashade jag ut en liten summa (för första ggn på PokerStars), och jag orkade inte fixa med bankpapper etc så jag valde att få betalningen hemskickad som en check. 3 dagar senare ligger den i postlådan. Ni har alltså tagit emot min begäran, hanterat den, skapat en check och postat. Därefter posthantering Irland --> Sverige och sedan hem till mig. Allt detta på 3 dygn. Bra jobbat Citera
plzgogame Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 ya it is nice!!!! hur mycket fick du betala för checken? om man ens får betala för den. Citera
snaskov Postad 7 November , 2008 Författare Rapport Postad 7 November , 2008 Den var utställd från SEB så jag knatade in på ett SEB-kontor och plockade ut pengarna. Tog 2 minuter, ingen kostnad. Citera
PokerStars_Karl Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Hej, Precis så lätt är det. Det enda man behöver tänka på är att välja SEK som valuta när man begär uttaget. Så att checken skickas i Svenska kronor. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts