Akumila Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 När ska Pokerstars betala ut förra veckans BoP-vinster? Det verkar vara ovanligt segt just denna veckan. "Uträkningen" tog också fram till ikväll (brukar annars vara klart på söndag eftermiddag). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deco89 Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 När ska Pokerstars betala ut förra veckans BoP-vinster? Det verkar vara ovanligt segt just denna veckan."Uträkningen" tog också fram till ikväll (brukar annars vara klart på söndag eftermiddag). Fick mina dollar nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 4 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2008 Såg att jag fick mina också. Har en annan fråga om Battle of the Planets. Om man är på väg att komplettera ett block, vilka sng's räknas då in; de som startades först eller de som avslutas först? Hittills har jag kört den säkra metoden om jag är på väg att få en bra poäng, dvs. att inte starta fler än jag har kvar för blocket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Såg att jag fick mina också. Har en annan fråga om Battle of the Planets. Om man är på väg att komplettera ett block, vilka sng's räknas då in; de som startades först eller de som avslutas först? Hittills har jag kört den säkra metoden om jag är på väg att få en bra poäng, dvs. att inte starta fler än jag har kvar för blocket. de som avslutas först Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 de som avslutas först Det är ju helt sjukt. Då kan man i slutet av blocken sitta och gnida med ministackar istället för att ta +EV-indegningar i hopp om att nästa turre som tar slut är en där man har större stack och därför större vinstchans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 4 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2008 Det är ju helt sjukt. Då kan man i slutet av blocken sitta och gnida med ministackar istället för att ta +EV-indegningar i hopp om att nästa turre som tar slut är en där man har större stack och därför större vinstchans. Håller med, men det verkar faktiskt som att det är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Hej, Det verkar vara ett missförstånd här. Följande gäller: Rankingen i Battle of the Planets använder starttiden för att avgöra vilket block den tillhör. Det är starttiden som avgör och inte när en turnering avslutas. Tyvärr var det en liten försening för veckans utbetalning i Battle of the Planets. Vi ber om ursäkt för detta. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts