Gå till innehåll

Battle of the planets-utbetalning


Akumila

Recommended Posts

Såg att jag fick mina också.

 

Har en annan fråga om Battle of the Planets. Om man är på väg att komplettera ett block, vilka sng's räknas då in; de som startades först eller de som avslutas först?

 

 

Hittills har jag kört den säkra metoden om jag är på väg att få en bra poäng, dvs. att inte starta fler än jag har kvar för blocket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg att jag fick mina också.

 

Har en annan fråga om Battle of the Planets. Om man är på väg att komplettera ett block, vilka sng's räknas då in; de som startades först eller de som avslutas först?

 

 

Hittills har jag kört den säkra metoden om jag är på väg att få en bra poäng, dvs. att inte starta fler än jag har kvar för blocket.

 

de som avslutas först

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju helt sjukt.

 

Då kan man i slutet av blocken sitta och gnida med ministackar istället för att ta +EV-indegningar i hopp om att nästa turre som tar slut är en där man har större stack och därför större vinstchans.

 

Håller med, men det verkar faktiskt som att det är så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det verkar vara ett missförstånd här. Följande gäller:

 

Rankingen i Battle of the Planets använder starttiden för att avgöra vilket block den tillhör.

 

Det är starttiden som avgör och inte när en turnering avslutas.

 

Tyvärr var det en liten försening för veckans utbetalning i Battle of the Planets. Vi ber om ursäkt för detta.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...