Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ofta sägs det att 3000 x BB är ett bra BR-krav för Texad Holdem NL och jag tycker att det är en bra balans. (Ibland lite mer t.o.m)

Men vad gäller för sng:s? Jag har tänkt att börja grinda lite sng:s. Vad ska man ställa för krav på antalet inköp etc? Balansen mellan bra värde och att inte stoppa för många ägg i samma korg är av stor vikt.

Några förslag/funderingar?

Tacksam för svar

Postad
Ofta sägs det att 3000 x BB är ett bra BR-krav för Texad Holdem NL och jag tycker att det är en bra balans. (Ibland lite mer t.o.m)

Men vad gäller för sng:s? Jag har tänkt att börja grinda lite sng:s. Vad ska man ställa för krav på antalet inköp etc? Balansen mellan bra värde och att inte stoppa för många ägg i samma korg är av stor vikt.

Några förslag/funderingar?

Tacksam för svar

Det är så olika. Beror på vad man är trygg med och hur bra ROI man har osv. För låga nivåer brukar man väl säja 30-50 inköp och på högre 100-200. Men det är väldigt inviduellt.

Postad

såg en bra CR video om detta. Där sa han nåt om att om din ROI är 5% så ska du ha 100 inköp. Är den på 10% så ska du ha 60 typ och är den på 15% så räcker 40. Men 40+ är nog bra.