johantheman Postad 24 November , 2008 Rapport Share Postad 24 November , 2008 Leffe, du har post. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerLeffe Postad 24 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2008 Tack Johan! Hade för övrigt en lite bättre session nu senast och tog tillbaka dagens tidiagre förlust, men det är ju inte kul att sitta och lira gratis... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerLeffe Postad 26 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2008 Nu börjar det vända igen, är typ tillbaka på all time high (-31 kr) nu finns bara en väg och det är uppåt!!! SCHTEEEEK!!!! Hade en god session nu där jag plussa 517 pix på drygt en timme.... varför kan inte alla vara så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerLeffe Postad 1 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2008 Otur och lite tilt på det så har man fixat sig sitt hittils största back! -900... Senaste veckan har varit upp ner upp ner och nu är jag nere igen... Helt sjukt vad otur jag har känns det som... tänker ta en paus med pokern nu i en vecka. och hoppas att det löser sig. har lirat nästan varje dag nu ett tag iaf lite grann och det är kanske tid för lite semester... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts