Jennez Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Är fonden stängd eller får man skjuta till pengar och hur gör man i så fall?
chievo85 Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Är fonden stängd eller får man skjuta till pengar och hur gör man i så fall? Tomte orka att inte läsa själv eller!!
ApoteketAB Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 3 % av nuvarande rulle tycker jag Citat:Ursprungligen postat av ApoteketAB Visa inlägg NHL --> NBA --> Jasså? Se när jag posta, dvs innan nattens katastrof i nba . Sen så känns ju NHL kallare än NBA, inklu december månad? Fonden kommer igen ! /Xylocain?
Albert Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Är fonden stängd eller får man skjuta till pengar och hur gör man i så fall? Ja det kan man. http://cyntaxbettingfund.blogspot.com/2008/12/nya-fondregler-frn-1a-januari_29.html
jkkman Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Är fonden stängd eller får man skjuta till pengar och hur gör man i så fall? Tror det ska gå då det inte påverkar någon annan negativt. PMa Cyntax så löser det sig nog. Har du otur får då snällt vänta tills februari.
Jennez Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Tomte orka att inte läsa själv eller!! Det är 1678 inlägg att gå igenom så nej, just nu känns det övermäktigt. Ska kolla första inlägget dock.
Kristoffer Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Jag tror också på Cyntax och vill poängtera att vi fortfarande ligger plus sedan starten av fonden. Det här var bara en glitch, en temporary setback, för att citera en klassisk film. 3 % låter dock bra, enligt Kelly (eller om det var 3,2 % där?).
eyedol Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Väntar på svar från dig så jag kan sätta in pengar..
magico Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Jag vill också sätta in pengar men jag har glömt inloggningen till internetbanken =/ Återkommer när jag fått tag i det
AdslVerbe Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 3% av nuvarande rulle tycker jag +1
Staahla Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Väntar på svar från dig så jag kan sätta in pengar.. Spelmissbrukare.
Hox Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Charlotte Bobcats 1,840 Milwaukee Bucks 2,070 102-92... Matchen var jämn, ledningen svängde hela tiden. Tror du har blandat ihop den matchen med någon annan, den var aldrig jämn och Charlotte ledde från mitten av Q2 och in, ett tag med 20p.
jonash72 Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 åh vilken tröttsam människa... Puss på dig med, pigga glada tomte. Jag är med i fonden med, bara så du vet, och bara för att man backar lite är det inget att hänga upp sig på.
gdaily Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 eller 3% av nuvarande rulle, per match?är ju fan givet
Diaaz Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 är ju fan givet +1 förresten, vad menar du med 7 bet ifrån all time high? fattar inte riktigt
jkkman Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 +1 förresten, vad menar du med 7 bet ifrån all time high? fattar inte riktigt Att ligga 7 bets under ens all time high? Dvs en downswing på 7 bets. Har du ATH på 50k bettar 1k per match och ligger sju bets under ATH har du således 43k.
Cyntax Postad 4 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2009 3 % av nuvarande rulle tycker jag Se när jag posta, dvs innan nattens katastrof i nba . Sen så känns ju NHL kallare än NBA, inklu december månad? Fonden kommer igen ! /Xylocain? Hmmm jag kan kolla lite siffror om du vill. NBA är nog enklare att tippa. Oddsen har iofs större spännvidd. I NBA har ett bra lag många fler chanser att ta igen ett underläge. (min teori) Vad tror ni? Är fonden stängd eller får man skjuta till pengar och hur gör man i så fall?Jennez har rätt. Jag skulle iaf inte orka läsa allt. Kvällens projekt... Post #1 med FAQ osv. http://cyntaxbettingfund.blogspot.com/2008/12/nya-fondregler-frn-1a-januari_29.html In med pengar till mitt bankkonto eller Neteller. Nu när fonden står minus får du fler kronor. Jag justerar din insättning efter index. Tror det ska gå då det inte påverkar någon annan negativt. PMa Cyntax så löser det sig nog. Har du otur får då snällt vänta tills februari.Ja, det finns ju dom som hoppat på då fonden låg pluss. Då justerade jag deras insättning så att om de satte in 10.000 kr så fick dom ca 2,5% mindre. Nu är fonden -8,5%... då får Jennez fler kronor i fonden.Jag tror också på Cyntax och vill poängtera att vi fortfarande ligger plus sedan starten av fonden. Det här var bara en glitch, en temporary setback, för att citera en klassisk film. 3 % låter dock bra, enligt Kelly (eller om det var 3,2 % där?). Enligt Kelly var det i snitt 3,2%. Men >3% ibland och <3% ibland. Nu kör vi med 3% rakt av så behöver vi inte diskutera den saken mera. Väntar på svar från dig så jag kan sätta in pengar..Har du inte fått veta allt du behövde? Jag har lagt till dig på msn... men nu är jag inte inloggad.Spelmissbrukare.Han är i gott sällskap. ... Spelmissbrukare eller spelberoende. Visst finns det en tråd om skillnaden?Tror du har blandat ihop den matchen med någon annan, den var aldrig jämn och Charlotte ledde från mitten av Q2 och in, ett tag med 20p.Ah kanske. Jag kollade bara på scoren hos sports.yahoo.com+1 förresten, vad menar du med 7 bet ifrån all time high? fattar inte riktigt Att ligga 7 bets under ens all time high? Dvs en downswing på 7 bets. Har du ATH på 50k bettar 1k per match och ligger sju bets under ATH har du således 43k.Exakt! Kan ta fram en kurva om så önskas.
Bootliner Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Inatt satsar vi på 100k+ tycker jag.
pastan Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Inatt satsar vi på 100k+ tycker jag. + 1 Kul att se 100k satsas på en kväll.. ..
Basselito Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Puss på dig med, pigga glada tomte. Jag är med i fonden med, bara så du vet, och bara för att man backar lite är det inget att hänga upp sig på. Hade absolut inget med det att göra. Det är den där besserwisser-andan vi alla älskar dig och vill spy för.
eyedol Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Tydligen inte, gjorde som du sa och fyllde i både clearing och kontonr på samma rad men fungerade ej. Någon som fört över från swedbank till cyntax kanske kan hjälpa mig.
Kristoffer Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Välj som sagt inte Personkonto, utan "vanligt konto". Fyll sedan i clearingnumret där det ska stå och kontonumret där det ska stå.
Zappa- Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Tydligen inte, gjorde som du sa och fyllde i både clearing och kontonr på samma rad men fungerade ej. Någon som fört över från swedbank till cyntax kanske kan hjälpa mig. Du ska välja bankkonto, inte personkonto, sen skriver du clearingnumret i clearingnummerrutan å så kontonumret där det ska vara.
Recommended Posts