CalleAA Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Har mailat fram och tillbaka med Everest support för att låsa upp mitt konto. Kontot blev låst då jag reggade mig som svensk och loggade in från Thailand då jag är här på semester. Saken är den att jag behöver pengarna som är låsta på kontot så snabbt som möjligt. Jag har påpekat detta för supporten men det tar trots det väldigt lång tid för dem att svara på ett enkelt mail. Någon som har haft samma problem? Kan kanske Everest pokers representant hjälpa till? Citera
sexyterran Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 hohoho du är i djuuup skit som förösker få tag i everestsupporten... gl Citera
LuckyStar5.1 Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Med min erfarenhet skulle jag absolut hitta andra vägar till att få fram pengar om du behöver dom snabbt ! ...detta kommer ta tid när det gäller everest. Citera
CalleAA Postad 27 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Ok tack för svaren. Var väl som jag trodde då. Har mailat flera gånger och skrivit pm till representanten här. Men då vet man det iallafall och kommer inte rejka ett öre mer till den sidan. Citera
skutt Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 här måste jag faktiskt inflika att jag är väldigt nöjd med everest supporten. då jag fick svar av dem och hjälp ca 2 timmar efter mitt mail skickades. samt att problemet snabbt reddes upp. Citera
Sladdafan Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 här måste jag faktiskt inflika att jag är väldigt nöjd med everest supporten. då jag fick svar av dem och hjälp ca 2 timmar efter mitt mail skickades. samt att problemet snabbt reddes upp. Hej supporten Citera
Zumsar Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Everest har varit rikitgt illa till och från men när jag vann ett prispaket från dem nyligen så har jag fått en heltrevlig och väldigt personlig tjej som har varit mycket hjälpsam, så det finns guldkorn även hos Everest! Citera
Zyr Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Nu för tiden måste man väl va VIP för att få svar av supporten? Citera
Recommended Posts