schoolbook Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Perfekt, får man ju inte missa. Reggad och klar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 jo nu när man betalat in, 2 saker bara Mitt namn fick inte plats på hela meddelandegrejen så nu stod det MårtenGauf bara... nåt dom listar ut att det e jag tro? andra e, får man nån slags konfirmation eller nåt? så man vet att ens dollarz köpt in en? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tuppenja Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 jo nu när man betalat in, 2 saker bara Mitt namn fick inte plats på hela meddelandegrejen så nu stod det MårtenGauf bara... nåt dom listar ut att det e jag tro? andra e, får man nån slags konfirmation eller nåt? så man vet att ens dollarz köpt in en? Kan du vara snäll och skicka ett mail med hela ditt namn så stämmer vi kan stämma av med vår ekonomienhet.poker@paf.com. Skriv också i mailet att du betalat och att namnet ska vidarebefordras till ekonomi. I samband med bokningar till tidigare kryssningar har vi inte bekräftat inbetalningar och det har funkat. Vi ska fundera över detta till nästa kryssning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tuppenja Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Kan du vara snäll och skicka ett mail med hela ditt namn så stämmer vi kan stämma av med vår ekonomienhet.poker@paf.com. Skriv också i mailet att du betalat och att namnet ska vidarebefordras till ekonomi. I samband med bokningar till tidigare kryssningar har vi inte bekräftat inbetalningar och det har funkat. Vi ska fundera över detta till nästa kryssning. mailadressen är förstås poker@paf.com och inget annat. Gia Carneström - Paf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nuttii Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 går det nå sattar till kryssningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ripsson Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 går det nå sattar till kryssningen? Hej nutti. För all information om satelliter, bokning och schema och tider, klicka här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonash72 Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 När är nästa?! För den helgen går inte dessvärre, mina barns far-föräldrar kommer på besök, dvs mina föräldrar.... Paf/Sviten Deepstack Cruises Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tuppenja Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 När är nästa?! För den helgen går inte dessvärre, mina barns far-föräldrar kommer på besök, dvs mina föräldrar.... Tyvärr har man inte alltid timing när det gäller roliga tillställningar, men vi planerar att nästa kryssning ska gå i februari 2009. Datum är ännu inte bestämt, det återkommer vi om. Gia Carneström - Paf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
linklunk Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 en satellit går klockan 8 i kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FordPrefect Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Vore skoj att veta hur strukturen för turneringen kommer se ut och hur mkt startstacken kommer att ligga på. Finns lite för lite information om detta tycker jag, hur deep kommer stacken att vara? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VegasEvent Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Vore skoj att veta hur strukturen för turneringen kommer se ut och hur mkt startstacken kommer att ligga på. Finns lite för lite information om detta tycker jag, hur deep kommer stacken att vara? =) Som svar på detta tills vi vet exakt hur många deltagare det blir: Markerstapel: 12k Struktur: Så långsam struktur som det bara går att ordna! Vi återkommer med exakt struktur inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FordPrefect Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Det låter nice detta See you all on the sea! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 När man har begränsat med tid, som jag förmodar att man har till sjöss, så känns det som att en struktur med lägre startstaplar och snällare mot slutet hade varit att föredra (antar 25/50 som första nivå), men...det är väl ingenting man kommer få igång någon större diskussion om innan turneringen spelats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mini72 Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 Hej Lite frågor om cash/sng. Kommer det att finnas bord öppna från turrens start? Är det bara Texas som gäller som cash game? Elller kommer det att finnas Omaha/Dealers bord? Vi är ett gäng som tänkt åka för side gamen men vi spelar nästan bara Omaha cash så det vore intressant att veta. Mvh Salapojkarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonash72 Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Tyvärr har man inte alltid timing när det gäller roliga tillställningar, men vi planerar att nästa kryssning ska gå i februari 2009. Datum är ännu inte bestämt, det återkommer vi om. Gia Carneström - Paf Hoppas man kan vara med då! För en annan som enbart kommer i kontakt med Livepoker dem gångerna man tar sig till CC eller i en 3-4 goda vänners lag hittar en kortlek är såna här tillställningar mycket bra. Speciellt när man är "ny" inom detta och inte har nåt kontaktnät som gör att man kan komma med i nån pokerklubb. mvh Jonas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VegasEvent Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Hej Lite frågor om cash/sng. Kommer det att finnas bord öppna från turrens start? Är det bara Texas som gäller som cash game? Elller kommer det att finnas Omaha/Dealers bord? Vi är ett gäng som tänkt åka för side gamen men vi spelar nästan bara Omaha cash så det vore intressant att veta. Mvh Salapojkarna Det kommer att finnas alla varianter bla: Omaha, dealers, TNL och det fantastiska spelet Sviten Special! Ses! Lasse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Hur många platser kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VegasEvent Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Hur många platser kvar? i dagsläget finns det ca 40 platser kvar. Ses! Lasse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sekko Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 arrgh, jag var redan uppbokad den 14:e. sjukt bra med 18 årsgräns. Datum till februari? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VegasEvent Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 arrgh, jag var redan uppbokad den 14:e. sjukt bra med 18 årsgräns. Datum till februari? Datum i februari är inte spikat än, vi återkommer så snart vi vet. Lasse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
@ntonius Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Är det inte 21 års gräns på själva båten? Men 18 på pokern? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VegasEvent Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Är det inte 21 års gräns på själva båten? Men 18 på pokern? nej, om du gör bokningen via anvisad länk till Silja specialbokningar så är det 18 rakt av. http://www.tallinksilja.com/sv/cruises/special/pafPoker.htm Lasse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mcfrojd Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Får man någon bekräftelse på att pengarna har kommit rätt och att man är med i turneringen? Att jag är bokad på kryssningen vet man ju via orderbekräftelsen av silja, men att pengarna man betalade in till PAF kommit fram och registrerats till turneringen har man ju ingen aning om? (än iaf) // Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FordPrefect Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Det är bara att skicka ett mail till de som anordnar så får du en bekräftelse att du är med i turren, så gjorde jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mini72 Postad 7 November , 2008 Rapport Share Postad 7 November , 2008 Törs man fråga vad sviten special är för nått? Att det är ett spel hajjar jag ju så klart men hur... Drar side gamesen igång samtidigt med turren? Tack på förhand Mvh mini72 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts