Gå till innehåll

Paf/Sviten Deepstack Cruises - 13/12


Recommended Posts

  • Svars 130
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

När man har begränsat med tid, som jag förmodar att man har till sjöss, så känns det som att en struktur med lägre startstaplar och snällare mot slutet hade varit att föredra (antar 25/50 som första nivå), men...det är väl ingenting man kommer få igång någon större diskussion om innan turneringen spelats.

 

Tycker också det.

 

Visst är det kul att spela turneringen, men man vill ju även hinna spela sidegamsen som verkar bli sweet. Kinapoker och svitenspecial känns som bra spel att donera i och man vill ju såklart förlora pengar :roll:.

 

Nej men det är nog redan försent för en ändring antar jag.. sedan är det väl lite onödigt med hyttar :-P. Vem kommer att sova hehe.

 

Har en fråga; Ifall samtliga platser fylls. Hur kommer prizepoolen att se ut? Hur många får pris?

 

Best of luck!

Shahin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis som Shahin undrar jag över prizepoolen i turneringen. Hur mycket estimerar ni den totala prispotten till och hur kommer den att fördelas?

 

/Grahmen

 

ez: 350€bi x 100players = enkel matte

 

antar standard payout, 10% dvs FT=ITM säkert ettan får 30% blaaaaaa

 

förstår egentligen inte hur det är relevant :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis som Shahin undrar jag över prizepoolen i turneringen. Hur mycket estimerar ni den totala prispotten till och hur kommer den att fördelas?

 

/Grahmen

 

Tjena,

 

Prispoolen beräknas till 300 000 svenska dineros.

Den kommer fördelas på 10% av deltagarantalet (Vilket blir maxat på 100). Exakt struktur för utdelningen kommer i samband med turneringsstrukturen.

 

Jag ser fram mot Sviten Special med Bison vid bordet. Lätt som en räkmacka på västkusten.

 

Väl mött på havet

 

/Bengan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Först vill jag tacka för det fantastiska mottagande denna pokerkryssning har fått, detta har nu gjort att jag måste meddela följande:

 

Fick besked av Paf i fredags att det nu endast finns ca 15 platser kvar till turneringen, så skynda Er att boka om ni inte vill missa årets roligaste pokerhändelse i Sverige!

 

Skulle det vara så att ni bokar men det var fullt kommer vi självklart att betala tillbaka Era pengar snabbare än ni hinner säga "en gång i livet" :-D .

Tur ordning sker enligt "först till kvarn principen".

 

Lasse

 

http://www.pokerkryssningar.com

 

info@vegasevent.se

http://www.vegasevent.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att sidegamsen är öppna för alla resenärer på båten? något annat har jag dock inte hört.

 

Som det är sagt är det öppet för vårt sällskap, detta innebär att du ska ha bokat din plats via Silja specialkryssningar enligt anvisad information.

 

Det ska också meddelas att denna möjlighet stänger inom kort pga utrymmes skäl och mycket stort intresse för både sidegames och turnering.

 

Ses!

 

Lasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi ringde och bokade enligt anvisningar, men kan inte hitta nånting om att det är via Silja specialkryssningar. Står uppe i högra hörnet att det är Julbordskryssning. Längre ner på sidan står det "1 PAF pokerspelare" iofs.

 

Men priset för tre pers i en E-hytt blev 1302 kr, stämmer inte med infon som ni gett. Well well, är det nåt som Silja gjort fel så är det nåt ni får ta med dom antar jag.

 

Har pyntat in för turren och fått det konfirmerat av PAF hursomhelst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som det är sagt är det öppet för vårt sällskap, detta innebär att du ska ha bokat din plats via Silja specialkryssningar enligt anvisad information.

 

Det ska också meddelas att denna möjlighet stänger inom kort pga utrymmes skäl och mycket stort intresse för både sidegames och turnering.

 

Ses!

 

Lasse

 

Jag ringde och hörde med siljas personal för specialkryssningar och jag fick informationen att det endast var nödvändigt att uppge hurvida man skulle spela turneringen eller inte.

Får man någon typ av bevis på sin biljett att man är där för pokerns skull eller liknande? Har bara tänkt att ge mig på sidegamsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som det är sagt är det öppet för vårt sällskap, detta innebär att du ska ha bokat din plats via Silja specialkryssningar enligt anvisad information.

 

Det ska också meddelas att denna möjlighet stänger inom kort pga utrymmes skäl och mycket stort intresse för både sidegames och turnering.

 

Ses!

 

Lasse

 

Så vi som redan bokat resan, men inte ska spela huvudturneringen, har då garanterat tillgång till sidospelen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bokade resan igår och då sa dem att det inte var några problem ang det so far iaf.. testa, det skadar aldrig att fråga.

 

Okej vad är det exakta priset för själva resan fortfarande 500 SEK (ledsen för alla dumma frågor)

 

Kul om det går vägen ni kommer hitta mig fisk som jag är skottandes på 10/10, kom gärna dit och spela ut mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej vad är det exakta priset för själva resan fortfarande 500 SEK (ledsen för alla dumma frågor)

 

Kul om det går vägen ni kommer hitta mig fisk som jag är skottandes på 10/10, kom gärna dit och spela ut mig

 

Jag bokade tillsamans med två andra polare så vi fick en 3manna hytt för 546:- per person INKL Buffé. E-hytt.

 

Ang buffén så fanns det inte allt för många platser kvar sa dem, alternativet för dem som inte får plats vid buffén var kuponger på restaurangerna på båten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...