manshora Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 phil ivey satte sig på isildur1s 100k bord, men isildur1 tyckte inte det var värt att spela bara 1 bord. så blev inget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Vore väl inte för skumt att han har bra edge med en jävla massa minade händer på durrrr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 phil ivey satte sig på isildur1s 100k bord, men isildur1 tyckte inte det var värt att spela bara 1 bord. så blev inget Isildur1 lär backa rakt ut på ett bord. Edgen ligger ju i snabba beslut på 6 bord. ...om man nu kan snacka edge och vem som är bäst efter 3dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Vore väl inte för skumt att han har bra edge med en jävla massa minade händer på durrrr? Fick tanken nu att detta är frukten av ett halvårs långt sönderanalyserande av Durrs spelstil hemma i Isildurs lägenhet där varje hand som durrr spelat i ett par års tid har analyserats om och om igen av ett gäng duktiga pokerspelare som sen komponerat ihop en ultimat spelstil vs just durrr som troligen har det största egot av highstakesen. Sen är ju jag lite konspiratorisk av mig med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
renad Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Isildur1 lär backa rakt ut på ett bord. Edgen ligger ju i snabba beslut på 6 bord. ...om man nu kan snacka edge och vem som är bäst efter 3dagar. Jag tror man kan snacka edge Isildur vs Durrrr det är ändå 30k händer 40bi upp och det faktum att Isildur springer under EV. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
renad Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Fick tanken nu att detta är frukten av ett halvårs långt sönderanalyserande av Durrs spelstil hemma i Isildurs lägenhet där varje hand som durrr spelat i ett par års tid har analyserats om och om igen av ett gäng duktiga pokerspelare som sen komponerat ihop en ultimat spelstil vs just durrr som troligen har det största egot av highstakesen. Sen är ju jag lite konspiratorisk av mig med... Jag är värre jag ser ett kontrollrum i en bunker framför mig, där Blom90, Nebuchad, martonas och framför allt Leooo sitter och lirar och ett gäng inhyrda kineser i labb rock sitter och knappar stats o siffror och ken lenaard står i mitten i kritstrecksrandig kostym och en fet cigarr och övervakar allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Jag är värre jag ser ett kontrollrum i en bunker framför mig, där Blom90, Nebuchad, martonas och framför allt Leooo sitter och lirar och ett gäng inhyrda kineser i labb rock sitter och knappar stats o siffror och ken lenaard står i mitten i kritstrecksrandig kostym och en fet cigarr och övervakar allt. fett skön Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoopzY Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Durrrr och Isildur ska dra en session strax, Isildur ska bara äta först. Isil frågade hur mkt cash Durrrr hade, varpå Durrrr svarade 600, troligen bara på fulltilt dock. Nu kör dom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Durrr lirar mot DjAdi atm.. från UK står det.. är det fullflush kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Nu är dom igång igen. edit: durrrr v Isildur obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 weey, nu måste man bara få upp klienten. Någon annan det krånglat för genom att texter och allt möjligt skit försvinner så man inte kan se n¨got och inte heller öppna bord genom sökfunktionen ens? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimisola Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Kaboom AK vs 99 PF isil sätter stegen på river för Durrrrs stack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MS Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Isil sitter med 249k på ett bord och durr obv köper ej in igen då han "bara" hade 600k på klienten... Edit* du var snabbare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 galfonds syn på matchen: http://www.bluefirepoker.com/blog.aspx?blogid=25 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 galfonds syn på matchen: http://www.bluefirepoker.com/blog.aspx?blogid=25 Posta gärna fler länkar till kommentarer om matchen ni som har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Fick tanken nu att detta är frukten av ett halvårs långt sönderanalyserande av Durrs spelstil hemma i Isildurs lägenhet där varje hand som durrr spelat i ett par års tid har analyserats om och om igen av ett gäng duktiga pokerspelare som sen komponerat ihop en ultimat spelstil vs just durrr som troligen har det största egot av highstakesen. Sen är ju jag lite konspiratorisk av mig med... En sisådär, ja, jag vet inte, låt oss säga sex stycken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Fixat, fick installera om än en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MS Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Bust igen, JK för isil vs durrs j6 all in på flopp bägge med J, isil håller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
niotio Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Ser ut som att durrrr är nära att gula kontot igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 En sisådär, ja, jag vet inte, låt oss säga sex stycken? För att förtydliga mitt eldande under er konspirationstörst: http://www.raymond.cc/blog/archives/2008/11/22/install-multiple-mouse-and-keyboard-on-one-computer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimisola Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 tappa en stack till där pga trist river (durrrrrr alltså) a4 vs 88 allt åker in på turn med brädan 234(x?) river 5 och därmed stege för isil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Durrr verkar köra med taktiken att få in pengarna så tidigt som möjligt för att slippa bli utsspelad på senare gator. Verkar dock inte funkat ännu dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimisola Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 durrrr tom på ett bord till .... flop 7K9 durrr check isil bettar, reraise +call turn 10 durrrrr bettar ut 23k i 38k pott isil pushar och får syn isil med ak durrrrr med kj river a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
niotio Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 durrrr verkar ha ganska exakt 500k på kontot nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 fin winrate på svensken: sb: 12bb/100 bb: 10bb/100 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts