archtila Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 för att folk som uttalar sig har noll eller nästintill noll koll på vad fan de snackar om, som vanligt är det folk som inte vet något som pratar högst. var det en pik eller +1? Citera
archtila Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 kan ju vara så att det inte har något med vad man kan att göra utan att den som är mest intressread pratar mest och högst. Kan också vara så att den som vill lära sig då försöker fråga och stimulera en diskussion. Ni som kan kanske är midre intresserade av motsatta skäl. Tips: sluta vara så bratiga Citera
MilfHunter Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 I can smell the OT spam ban. Citera
lappen Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 inte månadsresultatet Men snackade vi om det eller?? Citera
Ludas Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Isildur och Martonas grafer måste se rätt liknande ut bara att Martonas är mindre både när det gäller summorna och antal spelade händer. Ändå ganska kul att det är två svenskar som har väckt mest uppseende på high stakes borden under hela året. Tyvärr tror jag faktiskt att Isildur kommer att vara borta från borden ett tag, om inte för alltid inom kort. Men jag har haft fel om killen förr... Citera
CarlDenStore Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Jag förstår hur du tänker och många riktigt gryma spelare gör och tänker precis som du sa (dom som inte gillar swingsen, ofta erfarna spelare som hellre drar in cash än avancerar i nivå). Min reflektion är att om man vill utvecklas och bli bättre så måste man möta bättre spelare och då per automatik förlorar man för att förhoppningsvis lära sig och bli bättre och tjäna mer på långsikt. Det är väl mer lr mindre alla har utvecklats och blivit bra spelare? Samma sak gäller väl honom ang plo spelet. Han vill uppenbarligen bli en bra plo spelare på lång sikt och spelar därför mot folk han kan lära sig av. Om man skulle tänka och agera som du skriver redan på 1-2 dollar så skulle man antagligen inte komma särskilt mycket högre upp. Ett litet tips bara, försök gärna dela upp dina texter i ett antal spalter. Blir väldigt jobbigt att läsa de långa inläggen annars. Jag försöker inte leka svensklärare, men det är bara bra för dig om du gör det, då läser säkert fler posten. Citera
mr-flow Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Ett litet tips bara, försök gärna dela upp dina texter i ett antal spalter. Blir väldigt jobbigt att läsa de långa inläggen annars. Jag försöker inte leka svenskalärare, men det är bara bra för dig om du gör det, då läser säkert fler posten. Does not compute Citera
Elitloppet Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Ett litet tips bara, försök gärna dela upp dina texter i ett antal spalter. Blir väldigt jobbigt att läsa de långa inläggen annars. Jag försöker inte leka svenskalärare, men det är bara bra för dig om du gör det, då läser säkert fler posten. Svensklärare heter det. Citera
cobb89 Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Ett litet tips bara, försök gärna dela upp dina texter i ett antal spalter. Blir väldigt jobbigt att läsa de långa inläggen annars. Jag försöker inte leka svensklärare, men det är bara bra för dig om du gör det, då läser säkert fler posten. jag lägger till med årets onödigaste FYP! edit: den där Puni va tydligen snabbare än mig Citera
kungbohman Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Men snackade vi om det eller?? Ja, jag ville ha reda på om isildurrrr var gul (dvs årsresultat lr månadsresultatet).. Citera
CarlDenStore Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Svensklärare heter det. Okej, editerade om det. Tackar! Citera
[ALC] Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Tycker grafen på i den här artikeln säger allt http://www.highstakesdb.com/1350-isildur1-takes-a-5m-hit.aspx Citera
BlueSWE Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Ett litet tips bara, försök gärna dela upp dina texter i ett antal spalter. Blir väldigt jobbigt att läsa de långa inläggen annars. Jag försöker inte leka svensklärare, men det är bara bra för dig om du gör det, då läser säkert fler posten. Spalter är två textmassor bredvid varandra. Jag antar att du menar dela upp i stycken:-) Svenskalärare, LOL Citera
Hagan Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 orka rätta alla fel och orka påpeka stavfel... btw förstår inte dina frågor, utveckla. Var inga frågor utan mer påståenden! Citera
cobb89 Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Kan ju iofs hålla med CDS, läser aldrig archtilas inlägg. Mest för att dom oftast är helkorkade, men även för att dom är ytterst jobbiga att läsa pga otroligt långa stycken. Citera
BlueSWE Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Det påminner lite om den gamla Roffe Bengtsson klassikern där han välkomnar klassen och säger: "Jak er ert nya svenskaläraret" Citera
Morgyleus Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Det påminner lite om den gamla Roffe Bengtsson klassikern där han välkomnar klassen och säger: "Jak er ert nya svenskaläraret" Ormet kruper. Citera
archtila Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Kan ju iofs hålla med CDS, läser aldrig archtilas inlägg. Mest för att dom oftast är helkorkade, men även för att dom är ytterst jobbiga att läsa pga otroligt långa stycken. tack och väldigt givade inlägg Citera
DrClemetnz Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Spalter är två textmassor bredvid varandra. Jag antar att du menar dela upp i stycken:-)Svenskalärare, LOL Hahaha tänkte också på det. Kul att du levererar igen cds! Citera
heltok Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 denna tråden var bättre förr. mer rail och mindre flame bitte Citera
simon1583 Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 CDS hade iaf rätt när han skrev svensklärare och inte svenskalärare. Citera
BlueSWE Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 CDS hade iaf rätt när han skrev svensklärare och inte svenskalärare. Han har rättat det i efterhand. Okej, editerade om det. Tackar! Citera
BlueSWE Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 denna tråden var bättre förr. mer rail och mindre flame bitte Det var bättre förr när du var så trevlig och aldrig gnällde. Citera
bananuz Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Jaha det var det det. Åter till ett stendött nosebleeds där bröderna Dang sitter ut i timtal. Citera
Recommended Posts