Gå till innehåll

HU-spel, hur mkt rake?


maskineri

Recommended Posts

Ska precis dra igång en grind på ipoker. Siktar på att få in 150k+händer/månad varav 90% av dom HU-händer. Nästan uteslutande PLO men även NL när det saknas action. Siktar på att riva loss i rakeraces, bonusar och rejka som en riktig galning då jag ser det som en enorm inkomstkälla.

 

Jag är ingen matematiker, men kan tillräcklig matte för att inse att raken är väldigt tuff på hu-borden och framförallt på PLO. Jag lirar 0.5/1 samt ibland när det är fin action på 1/2. Jag har 40% RB på Carlos.

 

Siktar på att köra på såhär i ca 3 månader, med målet att få ihop minst 150k svenska bananer (inkl profits+RB+ev. bonusar+rakeraces).

 

Är detta ett surrealistiskt mål? Jag är vinnande, variansen på PLO HU lär vara välkommen men över så många händer som jag ska försöka få in (för att få maximalt värde i rakeraces & RB) så hoppas jag att jag slår den över 3 månaders grind.

 

Det jag vill veta är om rejken är för svårslagen på min nivå och om 40% är tillräckligt till 100k+ händer PLO HU i månaden.

 

Och hur mycket kan jag förvänta mig att få tillbaka varje månad om jag snittar 130-150k händer? HU men kanske 20% sh 6max. Allt på 0.5/1 och lite 1/2.

 

Det kan komma att verka en onödig tråd detta, men målet måste uppfyllas och jag tänker ge 100% för att uppfylla det. Vill bara veta att jag får maximalt +ev. Tack så jättemkt

 

Samt, gäller contributed rake på ipoker? Antar att det är bäst för mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...